Új saját márkás termékcsaláddal rukkolt elő a SPAR International
A SPAR International SPAR Daily márkanév alatt új, saját márkás testápolási termékcsaládot vezetett be.
A SPAR International SPAR Daily márkanév alatt új, saját márkás testápolási termékcsaládot vezetett be.
A vállalat közleményében azt írta, hogy a termékcsalád fejlesztésével a célja az, hogy „erősítse a SPAR-kiskereskedőknek és vásárlóknak kínált minőségi, napi szükségleti cikkek választékát” megfizethető áron. A termékek környezetbarát csomagolásba kerülnek.
A SPAR Daily termékcsalád
A kínálatban megtalálható SPAR Daily szappanok 500 ml-es, újrahasznosított PET-ből készült flakonban, magnólia, aloe és kakaófelhő változatban kaphatók. A SPAR Daily tusfürdő szintén 500 ml-es kiszerelésben elérhető. A termékcsaládhoz tartozik egy 25 darabos SPAR Daily arctörlő kendő is, amely a kiskereskedő szerint „bőrnyugtató és hidratáló”, valamint műanyagmentes.
Környezeti fenntarthatóság
„A SPAR folytatja a nemzetközileg kifejlesztett SPAR saját márkás termékcsaládok vizsgálatát olyan új csomagolási megoldások alkalmazása céljából, amelyek tükrözik a vállalat környezeti fenntarthatóság iránti elkötelezettségét” – közölte a SPAR.
Az új termékcsalád bevezetése a termékek és a csomagolás fenntarthatóságára összpontosító SPAR Eco; a biotermékekre fókuszáló SPAR Natural; valamint a 2021-ben bevezetett és jelenleg világszerte 15 piacon jelen lévő SPAR N°1 Value termékcsalád sikerére épít.
A SPAR Daily termékcsalád 2023 második negyedévétől lesz elérhető a SPAR üzletekben Európa-szerte, majd megjelenik más globális piacokon is – közölte a kiskereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Új korszak a személyi higiéniában, az inkontinenciakezelés területén
Napjainkban az egészségtudatosság erősödésével egyre nagyobb figyelmet kap a személyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >