Új saját márkás termékcsaláddal rukkolt elő a SPAR International
A SPAR International SPAR Daily márkanév alatt új, saját márkás testápolási termékcsaládot vezetett be.
A SPAR International SPAR Daily márkanév alatt új, saját márkás testápolási termékcsaládot vezetett be.
A vállalat közleményében azt írta, hogy a termékcsalád fejlesztésével a célja az, hogy „erősítse a SPAR-kiskereskedőknek és vásárlóknak kínált minőségi, napi szükségleti cikkek választékát” megfizethető áron. A termékek környezetbarát csomagolásba kerülnek.
A SPAR Daily termékcsalád
A kínálatban megtalálható SPAR Daily szappanok 500 ml-es, újrahasznosított PET-ből készült flakonban, magnólia, aloe és kakaófelhő változatban kaphatók. A SPAR Daily tusfürdő szintén 500 ml-es kiszerelésben elérhető. A termékcsaládhoz tartozik egy 25 darabos SPAR Daily arctörlő kendő is, amely a kiskereskedő szerint „bőrnyugtató és hidratáló”, valamint műanyagmentes.
Környezeti fenntarthatóság
„A SPAR folytatja a nemzetközileg kifejlesztett SPAR saját márkás termékcsaládok vizsgálatát olyan új csomagolási megoldások alkalmazása céljából, amelyek tükrözik a vállalat környezeti fenntarthatóság iránti elkötelezettségét” – közölte a SPAR.
Az új termékcsalád bevezetése a termékek és a csomagolás fenntarthatóságára összpontosító SPAR Eco; a biotermékekre fókuszáló SPAR Natural; valamint a 2021-ben bevezetett és jelenleg világszerte 15 piacon jelen lévő SPAR N°1 Value termékcsalád sikerére épít.
A SPAR Daily termékcsalád 2023 második negyedévétől lesz elérhető a SPAR üzletekben Európa-szerte, majd megjelenik más globális piacokon is – közölte a kiskereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >