Új saját márkás termékcsaláddal rukkolt elő a SPAR International
A SPAR International SPAR Daily márkanév alatt új, saját márkás testápolási termékcsaládot vezetett be.
A SPAR International SPAR Daily márkanév alatt új, saját márkás testápolási termékcsaládot vezetett be.
A vállalat közleményében azt írta, hogy a termékcsalád fejlesztésével a célja az, hogy „erősítse a SPAR-kiskereskedőknek és vásárlóknak kínált minőségi, napi szükségleti cikkek választékát” megfizethető áron. A termékek környezetbarát csomagolásba kerülnek.
A SPAR Daily termékcsalád
A kínálatban megtalálható SPAR Daily szappanok 500 ml-es, újrahasznosított PET-ből készült flakonban, magnólia, aloe és kakaófelhő változatban kaphatók. A SPAR Daily tusfürdő szintén 500 ml-es kiszerelésben elérhető. A termékcsaládhoz tartozik egy 25 darabos SPAR Daily arctörlő kendő is, amely a kiskereskedő szerint „bőrnyugtató és hidratáló”, valamint műanyagmentes.
Környezeti fenntarthatóság
„A SPAR folytatja a nemzetközileg kifejlesztett SPAR saját márkás termékcsaládok vizsgálatát olyan új csomagolási megoldások alkalmazása céljából, amelyek tükrözik a vállalat környezeti fenntarthatóság iránti elkötelezettségét” – közölte a SPAR.
Az új termékcsalád bevezetése a termékek és a csomagolás fenntarthatóságára összpontosító SPAR Eco; a biotermékekre fókuszáló SPAR Natural; valamint a 2021-ben bevezetett és jelenleg világszerte 15 piacon jelen lévő SPAR N°1 Value termékcsalád sikerére épít.
A SPAR Daily termékcsalád 2023 második negyedévétől lesz elérhető a SPAR üzletekben Európa-szerte, majd megjelenik más globális piacokon is – közölte a kiskereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >