Új saját márka a Bennettől
Új, saját márkás hal- és hústermékeket dobott piacra a Bennet. Az olasz hipermarket-lánc Filiera Valore név alatt jelent meg új áruival.
A termékeket színes címkék szerint osztályozzák: a vörös a hústermékeket, a világoskék a halat jelöli.
A csomagoláson piktogramok találhatóak, amelyek arról informálják a vásárlókat, hogy honnan származik a termék. A hústermékeken található piktogramok az állatjóllétről szolgáltatnak adatokat, míg a halárukon Friend of the Sea címkék láthatóak, amelyek garantálják a termék fenntarthatóságát
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Hús, tej, tojás? Így válthatók ki növényi alapú termékekkel
Folyamatosan nő a növényi alapú termékek népszerűsége, ma már a…
Tovább olvasom >Halak a karácsonyi asztalon: így készülnek az áruházláncok az ünnepekre
A karácsony közeledtével a halételek elengedhetetlen részei a magyar családok…
Tovább olvasom >Karácsonykor esszük meg az éves halfogyasztásunk 35-40 százalékát
Bár a hazai táplálkozás szerint hetente legalább egyszer halat kéne…
Tovább olvasom >További cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >