Új saját márka a Bennettől
Új, saját márkás hal- és hústermékeket dobott piacra a Bennet. Az olasz hipermarket-lánc Filiera Valore név alatt jelent meg új áruival.
A termékeket színes címkék szerint osztályozzák: a vörös a hústermékeket, a világoskék a halat jelöli.
A csomagoláson piktogramok találhatóak, amelyek arról informálják a vásárlókat, hogy honnan származik a termék. A hústermékeken található piktogramok az állatjóllétről szolgáltatnak adatokat, míg a halárukon Friend of the Sea címkék láthatóak, amelyek garantálják a termék fenntarthatóságát
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >MOHOSZ: a magyarországi vizek fogási rangsorában a Balaton az első
A Balatonból tavaly 633 tonna halat fogtak ki a horgászok,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >