Új saját márka a Bennettől
Új, saját márkás hal- és hústermékeket dobott piacra a Bennet. Az olasz hipermarket-lánc Filiera Valore név alatt jelent meg új áruival.
A termékeket színes címkék szerint osztályozzák: a vörös a hústermékeket, a világoskék a halat jelöli.
A csomagoláson piktogramok találhatóak, amelyek arról informálják a vásárlókat, hogy honnan származik a termék. A hústermékeken található piktogramok az állatjóllétről szolgáltatnak adatokat, míg a halárukon Friend of the Sea címkék láthatóak, amelyek garantálják a termék fenntarthatóságát
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Egy év alatt 40 százalékkal több húst vettek a Kifli vásárlói
Folyamatosan emelkedik halak iránti kereslet, az elmúlt évben 27 százalékkal…
Tovább olvasom >Bővíti termelését Európa legnagyobb saját márkás chips gyártója
A belga Roger & Roger 60 millió eurós beruházással fejleszti…
Tovább olvasom >A laborhús jövője: fenntartható alternatíva vagy piaci kihívás?
A laborhús olyan sejttenyésztéses technológiával előállított hús, amelyet élő állatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >