Új reklámmal debütál a Coca-Cola
A világjárványra való tekintettel a Coca-Cola egy időre felfüggesztette reklám tevékenységét. Most eljött a visszatérés ideje. Hirdetési témája a közös étkezés öröme otthon, az elmaradhatatlan Coca-Cola élvezetével.
Új reklámfilmmel debütál a Coca-Cola, a világjárványban önként vállalt hallgatás után. A Marketing Dive közleménye szerint a „The Great Meal” (A nagy hami) a világ minden tájáról mutat háztartásokat, az ott élők együtt főzése, együtt elköltött étkezése és minőségi időtöltése kapcsán, mert együtt lenni otthon is jó.
Zavaros év
Ez az év a vilámárkákat is megviselte. A Coca-Cola reklám terveit is alaposan felkavarta. Amikor az éttermek és bárok bezártak, a koncerteket és a sporteseményeket a pandémia korai szakaszában lemondták, a Coca-Cola átalakította reklámfókuszát a házon kívüli események témáról, az óriásplakátokról és TV csatornáktól a kisebb digitális és streaming lehetőségek felé fordult, hogy kapcsolatba lépjen a szórakozást kereső otthonragadt fogyasztókkal.
Régi-új fókusz
Június elején a Coca-Cola bejelentette, hogy a következő hónapokban valós idejű tartalom előállítása és streamingje révén új hangsúlyt fektet az agilitásra és rugalmasságra. A „Nagy hami” reklámszpot, amely ezen a héten debütál, a korábbi évek hirdetéseinek témáját követi, bemutatva az együtt étkező és üdítőitalokat fogyasztó, jókedvű embereket, csak nem vendéglátós környezetben, hanem otthonukban. Így illeszkedtek a megváltozott körülményekhez és fogyasztási szokásokhoz, üzenetüket a társadalmi távolságtartás időszakához igazítva.
Az új normálban is üdítő
A reklám a világ nyolc városának 13 valódi háztartásába enged bepillantást. A családtagok vidámak, együtt főznek, és étkezés közben megosztják a Coca-Cola-t. Az Anomaly New York ügynökséggel létrehozott hirdetést a karantén alatt távolról filmezték. Jelenleg az Egyesült Államokban látható a szpot, az elkövetkező hetekben pedig Németországban, Spanyolországban, Marokkóban, Franciaországban, a legtöbb ázsiai országban és Indiában is adásba kerül.
Coca-Cola új hirdetése az ital óriás fogyasztóit az új normálban kívánja hatékonyan elérni. Ez az „új normál” magában foglalja a világmárkák iránti magasabb szintű fogyasztói elvárást is, hogy világos álláspontot képviseljenek a társadalmi igazságtalanságokról, és valódi változásokat eszközöljenek az amerikai pandémiával szembeni védelem és a rasszizmus elleni küzdelem terén is.
A „Nagy hami” reklámszpot ennek az elvárásnak is eleget tesz, hiszen pont azt mutatja be, hogy bárhol van is egy család vagy kis közösség, jó egymást újra felfedezni, együtt átélni és megosztani dolgokat, mert együtt jobb és jobban ízlik.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magas minőség idén is biztosított a karácsonyi halkínálatban
Az időjárás idén sem könnyítette meg a hazai haltermelő gazdaságok…
Tovább olvasom >Nébih: a forgalmazó 30 grammos Whey protein csokoládé ízű tejsavófehérjét hívott vissza
Fémdarabkák lehetséges jelenléte miatt a Tízpróba Magyarország Kft. (Budaörs) visszahívta…
Tovább olvasom >