Új reklámkampányt indít a Lidl Magyarország

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 06. 08. 08:12

2011. júniusában a Lidl Magyarország új reklámkampányt indít, melynek üzenete: legjobban a Lidl-lel lehet spórolni.

Az új reklámkampány célja, hogy a versenytársaktól teljesen eltérő stílusban folyamatos ATL és BTL jelenléttel tudjuk informálni vásárlóinkat árakcióinkról, továbbá márkaértékeinket. Ezen kommunikációs célok eléréséhez egy egészen újszerű, animációs technikával készült két figurát Mimit és Rózát hívjuk segítségül. A kétháziasszony történetén keresztül mutatjuk be vásárlóinknak a spórolás különböző fortélyait. Mimivel és Rózával 2011. június 7-től a TV képernyőkön valamint a Lidl áruházukban is találkozhatnak.

Kapcsolódó cikkeink