Új reklámkampányt indít a Lidl Magyarország
2011. júniusában a Lidl Magyarország új reklámkampányt indít, melynek üzenete: legjobban a Lidl-lel lehet spórolni.
Az új reklámkampány célja, hogy a versenytársaktól teljesen eltérő stílusban folyamatos ATL és BTL jelenléttel tudjuk informálni vásárlóinkat árakcióinkról, továbbá márkaértékeinket. Ezen kommunikációs célok eléréséhez egy egészen újszerű, animációs technikával készült két figurát Mimit és Rózát hívjuk segítségül. A kétháziasszony történetén keresztül mutatjuk be vásárlóinknak a spórolás különböző fortélyait. Mimivel és Rózával 2011. június 7-től a TV képernyőkön valamint a Lidl áruházukban is találkozhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >