Új reklámkampányt indít a Lidl Magyarország
2011. júniusában a Lidl Magyarország új reklámkampányt indít, melynek üzenete: legjobban a Lidl-lel lehet spórolni.
Az új reklámkampány célja, hogy a versenytársaktól teljesen eltérő stílusban folyamatos ATL és BTL jelenléttel tudjuk informálni vásárlóinkat árakcióinkról, továbbá márkaértékeinket. Ezen kommunikációs célok eléréséhez egy egészen újszerű, animációs technikával készült két figurát Mimit és Rózát hívjuk segítségül. A kétháziasszony történetén keresztül mutatjuk be vásárlóinknak a spórolás különböző fortélyait. Mimivel és Rózával 2011. június 7-től a TV képernyőkön valamint a Lidl áruházukban is találkozhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >