Új reklámkampányt indít a Lidl Magyarország
2011. júniusában a Lidl Magyarország új reklámkampányt indít, melynek üzenete: legjobban a Lidl-lel lehet spórolni.
Az új reklámkampány célja, hogy a versenytársaktól teljesen eltérő stílusban folyamatos ATL és BTL jelenléttel tudjuk informálni vásárlóinkat árakcióinkról, továbbá márkaértékeinket. Ezen kommunikációs célok eléréséhez egy egészen újszerű, animációs technikával készült két figurát Mimit és Rózát hívjuk segítségül. A kétháziasszony történetén keresztül mutatjuk be vásárlóinknak a spórolás különböző fortélyait. Mimivel és Rózával 2011. június 7-től a TV képernyőkön valamint a Lidl áruházukban is találkozhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >