Új reklámfilmmel állt elő az Unicum
Szeretetteljes pillanatokkal és téli csodavilággal érkezik a Zwack Unicum Nyrt. legújabb karácsonyi filmje. A novemberben debütáló reklámban egy ikonikus színészpáros, Haumann Máté, és édesapja, Haumann Péter idézik meg az ünnepi hagyományok varázslatát, a hazatérés és az együtt töltött idő örömét, valamint apák és fiaik kivételes kötelékét.

Haumann Maté és Zwack Sándor
A karácsonyi időszak az együtt töltött időről és a valódi értékekről szól. Sokféleképpen ünneplünk, különbözhetnek a szokásaink és a családi tradíciók, ám ezek a momentumok mindenkinek egyaránt meghatározók. Ezt emeli ki a Zwack idei karácsonyi filmje is, rámutatva, hogy az otthon, amely biztonságot, megbecsülést és szeretetet ad, nemcsak egy fizikai helyszín lehet, hanem azt fogódzkodót jelenti az életünkben, amelyből a nehéz pillanatokban erőt meríthetünk, az örömteli momentumokat pedig még teljesebbé teszi.
„Különleges helyet foglal el a szívemben ez a reklámfilm, olyan emlékeket adott és idézett fel, amelyekre szeretettel tekintek vissza. Édesapám munkamorálja rendkívüli példaértékkel bír számomra, odaadására és kitartására mindig felnéztem. Ezt a tanítását viszem magammal tovább, igazi kincsként őrzöm”
– mondta el Haumann Máté.
A legújabb karácsonyi film 2022. elején nem mindennapi helyszíneken, különleges technikával és izgalmas kamerabeállításokkal készült Nyitrai Márton rendezésében. A kreatív koncepció kidolgozását és a filmgyártás koordinálását a Nagoo+Eight ügynökség végezte Kádár Gergely kreatív igazgató és Nagy Zsolt Csaba ügyvezető igazgató irányításával. Az otthonos mesevilágot idéző pillanatokat a Magyar Vasúttörténeti Parkban forgatták, a lékhorgászat jelenetéhez greenboxot vettek igénybe. Az ünnepi varázslatot a hófödte téli tájképek és a harangok éneke teszi teljessé.
„A családunk számára a karácsony mindig rendkívül fontos szerepet töltött be. A közös ünneplésekre édesapám teremtett lehetőséget, így mutatva példát számomra, én pedig boldogan folytatom a tradíciót. A világ különböző pontjain élünk és dolgozunk, ilyenkor jön el az idő, hogy újból hazatérjünk, köszönetet mondjunk szeretteinknek és együtt ünnepeljünk.”
– mesélte el Zwack Sándor.
A meghitt események és a szívből jövő ajándékok a legfontosabb értékek hordozói. A Zwack Unicum Nyrt. büszke arra, hogy az ikonikus gyógynövénylikőr az ünnepi események állandó vendégeként generációkat köt össze, hiszen minden pohár Unicumban van egy cseppnyi otthon.
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >