Új reklámfilmmel állt elő az Unicum
Szeretetteljes pillanatokkal és téli csodavilággal érkezik a Zwack Unicum Nyrt. legújabb karácsonyi filmje. A novemberben debütáló reklámban egy ikonikus színészpáros, Haumann Máté, és édesapja, Haumann Péter idézik meg az ünnepi hagyományok varázslatát, a hazatérés és az együtt töltött idő örömét, valamint apák és fiaik kivételes kötelékét.

Haumann Maté és Zwack Sándor
A karácsonyi időszak az együtt töltött időről és a valódi értékekről szól. Sokféleképpen ünneplünk, különbözhetnek a szokásaink és a családi tradíciók, ám ezek a momentumok mindenkinek egyaránt meghatározók. Ezt emeli ki a Zwack idei karácsonyi filmje is, rámutatva, hogy az otthon, amely biztonságot, megbecsülést és szeretetet ad, nemcsak egy fizikai helyszín lehet, hanem azt fogódzkodót jelenti az életünkben, amelyből a nehéz pillanatokban erőt meríthetünk, az örömteli momentumokat pedig még teljesebbé teszi.
„Különleges helyet foglal el a szívemben ez a reklámfilm, olyan emlékeket adott és idézett fel, amelyekre szeretettel tekintek vissza. Édesapám munkamorálja rendkívüli példaértékkel bír számomra, odaadására és kitartására mindig felnéztem. Ezt a tanítását viszem magammal tovább, igazi kincsként őrzöm”
– mondta el Haumann Máté.
A legújabb karácsonyi film 2022. elején nem mindennapi helyszíneken, különleges technikával és izgalmas kamerabeállításokkal készült Nyitrai Márton rendezésében. A kreatív koncepció kidolgozását és a filmgyártás koordinálását a Nagoo+Eight ügynökség végezte Kádár Gergely kreatív igazgató és Nagy Zsolt Csaba ügyvezető igazgató irányításával. Az otthonos mesevilágot idéző pillanatokat a Magyar Vasúttörténeti Parkban forgatták, a lékhorgászat jelenetéhez greenboxot vettek igénybe. Az ünnepi varázslatot a hófödte téli tájképek és a harangok éneke teszi teljessé.
„A családunk számára a karácsony mindig rendkívül fontos szerepet töltött be. A közös ünneplésekre édesapám teremtett lehetőséget, így mutatva példát számomra, én pedig boldogan folytatom a tradíciót. A világ különböző pontjain élünk és dolgozunk, ilyenkor jön el az idő, hogy újból hazatérjünk, köszönetet mondjunk szeretteinknek és együtt ünnepeljünk.”
– mesélte el Zwack Sándor.
A meghitt események és a szívből jövő ajándékok a legfontosabb értékek hordozói. A Zwack Unicum Nyrt. büszke arra, hogy az ikonikus gyógynövénylikőr az ünnepi események állandó vendégeként generációkat köt össze, hiszen minden pohár Unicumban van egy cseppnyi otthon.
Kapcsolódó cikkeink
Így vásároltak idén a magyarok Valentin-nap alkalmából
Idén is jelentős kereslet mutatkozott a prémium gasztronómiai termékek és…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >