Új Reál Alfa nyílt a 11. kerületben
A miniszter szerint szükséges a vásárlói tudatosság erősítése annak érdekében, hogy egyre többen keressék az üzlet kínálatában is megjelenő, magyar termelőktől származó termékeket, amelyek frissek és biztonságosak.
A Reál Kft. 2011-ben vásárolta meg az ingatlant, amelyben logisztikai központot hozott létre. A logisztikai központ Biatorbágyra költözött, így a létesítményt a modern igényeknek megfelelő szupermarketté alakították. A szupermarketben mintegy 15 ezer terméket kínálnak, ezen belül több mint 500-féle bort.
– A 11. kerületben található ingatlan átalakítására, korszerűsítésére egymilliárd forintot fordítottunk. A szupermarkettel 50 munkahelyet teremtettünk, és mintegy 150 millió forintos árukészlettel indulunk – nyilatkozta Kujbus Tibor, a Reál Hungária Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Gyors növekedés előtt áll az online és diszkont élelmiszer-kereskedelem
Az online és diszkont élelmiszer-kereskedelmi csatornák fogják várhatóan a leggyorsabb…
Tovább olvasom >Növekedés, sikeres kampányok, új szakmai együttműködések: ilyen volt a Magyar Termék 2024-es éve
A Magyar Termék idén rekordot döntött, hiszen a védjegyhasználók száma…
Tovább olvasom >Az Aldi Nord németországi ANIKo üzleteiben a hangsúly a zöldség-gyümölcs részlegen van
Az Aldi Nord legújabb németországi üzletkoncepciójának célja a hatékonyság növelése.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >