Új, prémium szereplő
A legfrissebb fogyasztói trendeket figyelembe véve az Unilever a magyar piacra egy teljesen új, prémium pozícionálású márkát vezet be. A Zendium márkanévre hallgató, fogkrémekből és szájvízből álló termékcsalád megalkotóit a száj védekezőképességének ereje ihlette.
A Zendium a skandináv fogorvosok által egyik leginkább ajánlott fogkrémmárka, a szájban is jelenlévő fehérjéket és enzimeket tartalmaz. A Zendium klinikailag bizonyítottan fokozza a száj természetes védekezőképességét. A letisztult dizájnú, prémium termékek – 3 felnőtt, 1 junior, 1 gyermek fogkrém és 1 szájvíz – elsőként a drogériákban és hipermarketekben érhetőek el augusztustól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >