Új, prémium szereplő
A legfrissebb fogyasztói trendeket figyelembe véve az Unilever a magyar piacra egy teljesen új, prémium pozícionálású márkát vezet be. A Zendium márkanévre hallgató, fogkrémekből és szájvízből álló termékcsalád megalkotóit a száj védekezőképességének ereje ihlette.
A Zendium a skandináv fogorvosok által egyik leginkább ajánlott fogkrémmárka, a szájban is jelenlévő fehérjéket és enzimeket tartalmaz. A Zendium klinikailag bizonyítottan fokozza a száj természetes védekezőképességét. A letisztult dizájnú, prémium termékek – 3 felnőtt, 1 junior, 1 gyermek fogkrém és 1 szájvíz – elsőként a drogériákban és hipermarketekben érhetőek el augusztustól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >