Új prémium saját márkát vezet be a Billa Ausztriában
A korábban megszűnt Billa Corso és a Merkur Selektion saját márkákat most a Billa Genusswelt prémium saját márka váltja a kereskedelmi lánc ausztriai üzleteiben.
Áfonyás sonka, pácolt vadlazac, kilenc hónapig érlelt hagyományos osztrák Bergkäse sajt, szarvasgombás vaj vagy a Seewinkel régióból származó burgenlandi bor – ez csak néhány azon termékek közül, amelyeket mostantól a Billa új Genusswelt saját márkája alatt kínál vásárlóinak.
A Billa szórólapja szerint a saját márka több mint 100 különlegességet foglal magában és mindenki megtalálhatja közöttük a saját ízlése szerint legmegfelelőbben bármilyen alkalomra. Az új márkával a Billa hagyományos hazai és nemzetközi ínyencségeket szeretne megfizethető áron elérhetővé tenni. Ráadásul a termékek a választékban folyamatosan kaphatók.
A Genusswelt prémium saját márkával a Billa ismét állandó szereplője lett a saját márkás termékek piacának Ausztriában.
A lánc a prémium szegmensbe 2013-ban tette meg az első lépést saját márkájával, a Billa Corsóval, míg 2016-ban a Rewe International indította el a Merkur Selektion prémium kereskedelmi márkát. Nemrégiben azonban mindkettő megszűnt és helyettük a lánc a prémium szegmensben karácsonykor és húsvétkor ideiglenesen elérhető ünnepi választékkal jelentkezett.
Kapcsolódó cikkeink
Billa, Walmart… ezeknek a nemzetközi áruházláncoknak örülnének itthon magyarok
Több más világcéget is szívesen látnának Magyarországon a vásárlók, akik…
Tovább olvasom >Egyedi használt sütőolaj-gyűjtő rendszert vezet be az osztrák INTERSPAR
Ausztria 40 INTERSPAR hipermarketében kerülnek kihelyezésre használt sütőolajgyűjtő berendezések. A…
Tovább olvasom >Ezért drágább 82 százalékkal a tészta a magyar boltokban, mint az osztrákoknál
Egy magyar vlogger a TikTokon nemrég azt mutatta be, hogy miközben…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világ 30 legjobb munkaadója között a ROSSMANN
Közzétette a világ legjobb munkaadóinak új listáját a Forbes amerikai…
Tovább olvasom >3,9%-kal csökkent a kiskereskedelmi forgalom
A várakozásokat alulmúlva a nyers adat szerint 4,8%-kal, naptárhatástól megtisztítva pedig…
Tovább olvasom >K&H: Mi aggasztja a világ polgárait?
Bevonult a hétköznapok szókincsébe a „fenntarthatóság” kifejezés. Egy 34 országra…
Tovább olvasom >