Új prémium saját márkát vezet be a Billa Ausztriában
A korábban megszűnt Billa Corso és a Merkur Selektion saját márkákat most a Billa Genusswelt prémium saját márka váltja a kereskedelmi lánc ausztriai üzleteiben.
Áfonyás sonka, pácolt vadlazac, kilenc hónapig érlelt hagyományos osztrák Bergkäse sajt, szarvasgombás vaj vagy a Seewinkel régióból származó burgenlandi bor – ez csak néhány azon termékek közül, amelyeket mostantól a Billa új Genusswelt saját márkája alatt kínál vásárlóinak.
A Billa szórólapja szerint a saját márka több mint 100 különlegességet foglal magában és mindenki megtalálhatja közöttük a saját ízlése szerint legmegfelelőbben bármilyen alkalomra. Az új márkával a Billa hagyományos hazai és nemzetközi ínyencségeket szeretne megfizethető áron elérhetővé tenni. Ráadásul a termékek a választékban folyamatosan kaphatók.
A Genusswelt prémium saját márkával a Billa ismét állandó szereplője lett a saját márkás termékek piacának Ausztriában.
A lánc a prémium szegmensbe 2013-ban tette meg az első lépést saját márkájával, a Billa Corsóval, míg 2016-ban a Rewe International indította el a Merkur Selektion prémium kereskedelmi márkát. Nemrégiben azonban mindkettő megszűnt és helyettük a lánc a prémium szegmensben karácsonykor és húsvétkor ideiglenesen elérhető ünnepi választékkal jelentkezett.
Kapcsolódó cikkeink
Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >Elindult a grillszezon a Lidlnél – Bővülő kínálat a vásárlóknak, növekedés a magyar beszállítóknak
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával…
Tovább olvasom >Egy budapesti luxuspékségben akár 2500 Ft is lehet egy croissant
A budapesti luxuspékségek árképzése és gazdasági modellje már évek óta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >