Új prémium saját márkát vezet be a Billa Ausztriában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 11. 02. 09:37

A korábban megszűnt Billa Corso és a Merkur Selektion saját márkákat most a Billa Genusswelt prémium saját márka váltja a kereskedelmi lánc ausztriai üzleteiben.

Áfonyás sonka, pácolt vadlazac, kilenc hónapig érlelt hagyományos osztrák Bergkäse sajt, szarvasgombás vaj vagy a Seewinkel régióból származó burgenlandi bor – ez csak néhány azon termékek közül, amelyeket mostantól a Billa új Genusswelt saját márkája alatt kínál vásárlóinak.

A Billa szórólapja szerint a saját márka több mint 100 különlegességet foglal magában és mindenki megtalálhatja közöttük a saját ízlése szerint legmegfelelőbben bármilyen alkalomra. Az új márkával a Billa hagyományos hazai és nemzetközi ínyencségeket szeretne megfizethető áron elérhetővé tenni. Ráadásul a termékek a választékban folyamatosan kaphatók.

A Genusswelt prémium saját márkával a Billa ismét állandó szereplője lett a saját márkás termékek piacának Ausztriában.

A lánc a prémium szegmensbe 2013-ban tette meg az első lépést saját márkájával, a Billa Corsóval, míg 2016-ban a Rewe International indította el a Merkur Selektion prémium kereskedelmi márkát. Nemrégiben azonban mindkettő megszűnt és helyettük a lánc a prémium szegmensben karácsonykor és húsvétkor ideiglenesen elérhető ünnepi választékkal jelentkezett.

 

CASH+

Kapcsolódó cikkeink