Új prémium saját márkát vezet be a Billa Ausztriában
A korábban megszűnt Billa Corso és a Merkur Selektion saját márkákat most a Billa Genusswelt prémium saját márka váltja a kereskedelmi lánc ausztriai üzleteiben.
Áfonyás sonka, pácolt vadlazac, kilenc hónapig érlelt hagyományos osztrák Bergkäse sajt, szarvasgombás vaj vagy a Seewinkel régióból származó burgenlandi bor – ez csak néhány azon termékek közül, amelyeket mostantól a Billa új Genusswelt saját márkája alatt kínál vásárlóinak.
A Billa szórólapja szerint a saját márka több mint 100 különlegességet foglal magában és mindenki megtalálhatja közöttük a saját ízlése szerint legmegfelelőbben bármilyen alkalomra. Az új márkával a Billa hagyományos hazai és nemzetközi ínyencségeket szeretne megfizethető áron elérhetővé tenni. Ráadásul a termékek a választékban folyamatosan kaphatók.
A Genusswelt prémium saját márkával a Billa ismét állandó szereplője lett a saját márkás termékek piacának Ausztriában.
A lánc a prémium szegmensbe 2013-ban tette meg az első lépést saját márkájával, a Billa Corsóval, míg 2016-ban a Rewe International indította el a Merkur Selektion prémium kereskedelmi márkát. Nemrégiben azonban mindkettő megszűnt és helyettük a lánc a prémium szegmensben karácsonykor és húsvétkor ideiglenesen elérhető ünnepi választékkal jelentkezett.
Kapcsolódó cikkeink
Az élelmiszerek és alkoholmentes italok árnövekedése tovább gyorsult Ausztriában
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedési üteme az előzetes becsléssel…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >