Új prémium saját márkát vezet be a Billa Ausztriában
A korábban megszűnt Billa Corso és a Merkur Selektion saját márkákat most a Billa Genusswelt prémium saját márka váltja a kereskedelmi lánc ausztriai üzleteiben.
Áfonyás sonka, pácolt vadlazac, kilenc hónapig érlelt hagyományos osztrák Bergkäse sajt, szarvasgombás vaj vagy a Seewinkel régióból származó burgenlandi bor – ez csak néhány azon termékek közül, amelyeket mostantól a Billa új Genusswelt saját márkája alatt kínál vásárlóinak.
A Billa szórólapja szerint a saját márka több mint 100 különlegességet foglal magában és mindenki megtalálhatja közöttük a saját ízlése szerint legmegfelelőbben bármilyen alkalomra. Az új márkával a Billa hagyományos hazai és nemzetközi ínyencségeket szeretne megfizethető áron elérhetővé tenni. Ráadásul a termékek a választékban folyamatosan kaphatók.
A Genusswelt prémium saját márkával a Billa ismét állandó szereplője lett a saját márkás termékek piacának Ausztriában.
A lánc a prémium szegmensbe 2013-ban tette meg az első lépést saját márkájával, a Billa Corsóval, míg 2016-ban a Rewe International indította el a Merkur Selektion prémium kereskedelmi márkát. Nemrégiben azonban mindkettő megszűnt és helyettük a lánc a prémium szegmensben karácsonykor és húsvétkor ideiglenesen elérhető ünnepi választékkal jelentkezett.
Kapcsolódó cikkeink
Megtorpant a globális luxuspiac – a szupergazdagok húzzák, az aspirációs vásárlók visszafogtak
A világjárvány óta először állt meg a globális luxuspiac növekedése…
Tovább olvasom >Ausztriában a nagykereskedelmi árak éves szinten csökkentek, havi összevetésben nőttek júliusban
Az osztrák nagykereskedelmi árak éves szinten csökkentek, havi összevetésben nőttek…
Tovább olvasom >Újabb benzinkúti DESPAR Express üzletekkel erősít Ausztriában az Enilive és a SPAR
Az Enilive Austria energiacég és a SPAR Austria tovább bővíti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >