Új prémium-kategóriás kávé-ital az Illytől és a Coca Colától
A Coca Cola és az olasz kávé-cég, az Illy új kávé-italt dob a piacra Európa és Amerika egyes területein, ami reményeik szerint 2012-re a kész kávé-piac 30 százalékát teszi majd ki.
Az új ital neve Illy Issimo lesz, és a kávéfogyasztók prémium-kategóriás luxusitalnak szánják a gyártók – mondta az Ilko (a Coca Cola és az Illy közös projektjeiért felelős cég) vezérigazgatója, Vinay Kapoor. A készen kapható kávé-piac 17 millárd dollárt ér és 10 százalékkal növekszik évente, még Japán nélkül is, pedig onnan származik a nemzetközi eladások 75 százaléka is, tette hozzá a vezérigazgató. Az ital elsősorban luxusegységekben lesz elérhető, a gyártók kerülik a hagyományos áruházbeli értékesítést. Az Ilko reméli, az új ital a piac 30 százalékát hódítja majd meg 2012-ig.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >