Új prémium-kategóriás kávé-ital az Illytől és a Coca Colától
A Coca Cola és az olasz kávé-cég, az Illy új kávé-italt dob a piacra Európa és Amerika egyes területein, ami reményeik szerint 2012-re a kész kávé-piac 30 százalékát teszi majd ki.
Az új ital neve Illy Issimo lesz, és a kávéfogyasztók prémium-kategóriás luxusitalnak szánják a gyártók – mondta az Ilko (a Coca Cola és az Illy közös projektjeiért felelős cég) vezérigazgatója, Vinay Kapoor. A készen kapható kávé-piac 17 millárd dollárt ér és 10 százalékkal növekszik évente, még Japán nélkül is, pedig onnan származik a nemzetközi eladások 75 százaléka is, tette hozzá a vezérigazgató. Az ital elsősorban luxusegységekben lesz elérhető, a gyártók kerülik a hagyományos áruházbeli értékesítést. Az Ilko reméli, az új ital a piac 30 százalékát hódítja majd meg 2012-ig.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >