Új POS hardverrel jelentkezett a Shopify
A bolti kiskereskedelembe betörni és a PayPal, valamint a Square megoldásaival versenybe szállni kívánó Shopify új point-of-sale (PoS) technológiát mutatott be. A PoS Go a kereskedőknek lehetővé teszi a vásárlók online és offline térben való kiszolgálását egyaránt.
A Shopify szerint az új hardver fő előnye, hogy a bolti kereskedőket segíti a folyton változó vásárlói igényekhez és preferenciákhoz való alkalmazkodásban. A cég reményei szerint a PoS Go segítségével a kereskedők – méretüktől függetlenül – könnyebben és hatékonyabban kapcsolódhatnak a beszerzéseiket különböző módokon intéző vásárlókkal.
Kapcsolódó cikkeink
Egyesült Államok: A Z-generáció az ünnepekre nagyobb valószínűséggel vásárol ajándékokat a közösségi médián keresztül
Az előrejelzések szerint az Instagram és a Facebook lesznek az…
Tovább olvasom >A Shopify-jal együttműködve bővíti piacterét a Target
A Shopify kereskedők egy része, mint például a True Classic,…
Tovább olvasom >Egyesült Államok: a Z-generáció közel fele a közösségi médián keresztül vásárol majd karácsonyi ajándékot
A Z-generáció tagjai közül sokan arra számítanak, hogy idén a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >