Új POS hardverrel jelentkezett a Shopify
A bolti kiskereskedelembe betörni és a PayPal, valamint a Square megoldásaival versenybe szállni kívánó Shopify új point-of-sale (PoS) technológiát mutatott be. A PoS Go a kereskedőknek lehetővé teszi a vásárlók online és offline térben való kiszolgálását egyaránt.
A Shopify szerint az új hardver fő előnye, hogy a bolti kereskedőket segíti a folyton változó vásárlói igényekhez és preferenciákhoz való alkalmazkodásban. A cég reményei szerint a PoS Go segítségével a kereskedők – méretüktől függetlenül – könnyebben és hatékonyabban kapcsolódhatnak a beszerzéseiket különböző módokon intéző vásárlókkal.
Kapcsolódó cikkeink
Fejleszti logisztikai szolgáltatásait a Shopify
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyesült Államok: A Z-generáció az ünnepekre nagyobb valószínűséggel vásárol ajándékokat a közösségi médián keresztül
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
