Új pontgyűjtő akciót hirdet a Tesco és a Rosenthal
Új hűségakciót indít a Tesco a Rosenthal céggel együttműködve a korábbi pontgyűjtő akciók sikereinek köszönhetően. A „Konyhaművészet pontról pontra” elnevezésű akció keretében a vásárlók kedvezményes áron juthatnak a Thomas márkájú exkluzív edénycsalád számos termékéhez.
A pontgyűjtő akció április 30-án indul és mintegy négy hónapon keresztül tart. A vásárlók minden ezer forint feletti vásárlás esetén egy Thomas pontot kapnak a Tesco áruházak pénztárosaitól, amit az erre a célra kiadott gyűjtőfüzetbe ragaszthatnak. Harminc pont összegyűjtése után bárkinek lehetősége nyílik a gyűjtőfüzetben bemutatott Rosenthal Thomas termékek igen kedvező, hűségáron való megvásárlására.
További információ a Tesco új honlapján, a www.tesconyha.hu oldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >