Új pontgyűjtő akciót hirdet a Tesco és a Rosenthal
Új hűségakciót indít a Tesco a Rosenthal céggel együttműködve a korábbi pontgyűjtő akciók sikereinek köszönhetően. A „Konyhaművészet pontról pontra” elnevezésű akció keretében a vásárlók kedvezményes áron juthatnak a Thomas márkájú exkluzív edénycsalád számos termékéhez.
A pontgyűjtő akció április 30-án indul és mintegy négy hónapon keresztül tart. A vásárlók minden ezer forint feletti vásárlás esetén egy Thomas pontot kapnak a Tesco áruházak pénztárosaitól, amit az erre a célra kiadott gyűjtőfüzetbe ragaszthatnak. Harminc pont összegyűjtése után bárkinek lehetősége nyílik a gyűjtőfüzetben bemutatott Rosenthal Thomas termékek igen kedvező, hűségáron való megvásárlására.
További információ a Tesco új honlapján, a www.tesconyha.hu oldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >