Új pontgyűjtő akciót hirdet a Tesco és a Rosenthal
Új hűségakciót indít a Tesco a Rosenthal céggel együttműködve a korábbi pontgyűjtő akciók sikereinek köszönhetően. A „Konyhaművészet pontról pontra” elnevezésű akció keretében a vásárlók kedvezményes áron juthatnak a Thomas márkájú exkluzív edénycsalád számos termékéhez.
A pontgyűjtő akció április 30-án indul és mintegy négy hónapon keresztül tart. A vásárlók minden ezer forint feletti vásárlás esetén egy Thomas pontot kapnak a Tesco áruházak pénztárosaitól, amit az erre a célra kiadott gyűjtőfüzetbe ragaszthatnak. Harminc pont összegyűjtése után bárkinek lehetősége nyílik a gyűjtőfüzetben bemutatott Rosenthal Thomas termékek igen kedvező, hűségáron való megvásárlására.
További információ a Tesco új honlapján, a www.tesconyha.hu oldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >