Új platformot indít a Metro Logistics e-kereskedelmi rendelések számára
A Metro Logistics, a Metro AG nagykereskedelmi vállalat része, bejelentette, hogy a németországi Altlandsbergben és Brandenburgbanaz e-kereskedelmi megrendelések logisztikai fulfilmenjét végző új platformot indít.
A platform szabványosított folyamatokat és keretfeltételeket alkalmazva kínál kisebb volumenben rendelő online boltok és start-upok számára fulfilmentet.
A különböző szegmensek megrendelései mostantól egy mintegy 5000 négyzetméteres területen kerülnek feldolgozásra az altlandsbergi többfelhasználós logisztikai telephelyen – jelezte a vállalat.
Az altlandsbergi fulfilment platform ügyfelei számára a Metro Logistics szerint a szabványosított működési folyamatok és interfészek, valamint átlátható költségek és egységes keretfeltételek előnyökkel járnak majd.
Ralf Kunert, a Metro Logistics altlandsbergi telephelyvezetője elmondta: „A fulfilment platformunkkal azokat a vállalatokat célozzuk, amelyek logisztikai megoldást keresnek megrendeléseik feldolgozásához, és talán még nem tudnak annyi megrendelést rögzíteni, hogy az egyedi logisztikai feldolgozás gazdaságos legyen.
„Ezért a berlini start-up szcénához földrajzilag nagyon közel fekvő Altlandsbergben szabványosított logisztikai szolgáltatást kínálunk olyan ügyfelek számára, akiknek a megrendelési volumene legfeljebb évi 200.000 küldeményt tesz ki”.”
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban is elindult a TikTok Shop
Piaci szakértők és kereskedők szerint december 9-én elindult a TikTok…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >