Új piacra tört be a vezető HR szolgáltató – az ügyfélélmény magasabb szintjét kívánja elhozni a WHC
Új területen veti meg a lábát Közép- és Kelet-Európa vezető HR szolgáltatója, a hazai székhelyű WHC Csoport: a CX Services nemzetközi üzleti folyamatok kiszervezését (BPO) végzi, és élvonalbeli ügyfélélmény-megoldásokat kínál partnereinek.
A különböző területeken tevékenykedő ügyfelek változó igényeire reagálva, a CX Services olyan átfogó szolgáltatást tud kínálni partnereinek, amelynek célja az ügyfelek elégedettségének növelése és üzleti sikerük előmozdítása. Ezek a szolgáltatások jelenthetnek összcsatornás ügyféltámogatást, technikai segítségnyújtást, vagy akár további testre szabott BPO-megoldásokat. A CX Services megbízható üzleti partnerként empátiával és emberközpontú interakciókkal nyújt kivételes ügyfélélményt.
„Elkötelezettek vagyunk, hogy a kiválóság új mércéjét teremtsük meg a BPO-ágazatban. Magasan képzett szakemberekből álló csapatunk olyan kiváló szolgáltatást nyújt, amely felülmúlja ügyfeleink elvárásait” – mondta el Matteo Ferrari, a CX Services ügyvezető igazgatója a piacralépés kapcsán. „Budapesti központunkból több mint 30 nyelven támogatunk vezető márkákat 10 európai országban. Emellett azon is aktívan dolgozunk, hogy stratégiai partnerségek révén kiterjesszük nemzetközi jelenlétünket Afrikára és Dél-Amerikára”
– tette hozzá Simone Olivo, a CX Services operatív igazgatója.
A WHC Csoport megalakulása óta a humánközpontú kezdeményezéseket helyezi előtérbe, és nagy hangsúlyt fektet az ügyfelek és a munkavállalók elégedettségére. CX szolgáltatásuk bevezetése egy gyorsan növekvő, emiatt vonzó piacon tipikus példa a HR szolgáltató portfóliójának organikus bővülésére.
„A WHC Csoport részeként a CX Services nemzetközi menedzsmentjével, szakértelmével és erőforrásaival fogja erősíteni a BPO-szektort. A meglévő ügyfélbázisunkat és az emberi interakcióban gyökerező ügyfélélményt kihasználva új üzletágunk készen áll arra, hogy kiszolgálja a piac vezető vállalatait”
– tette hozzá Berta Péter, a WHC Csoport társtulajdonosa.
A CX Services személyre szabott megoldásaival a különböző típusú vállalatok – például az elektronikai cikkeket forgalmazó áruházak, az e-kereskedelmi vagy a logisztikai szolgáltatók – eltérő igényeire reagál, elsődleges célja pedig, hogy a piacon elérhető legjobb teljesítményt hozza ki belőlük.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Randstad Workmonitor kutatás részletes hazai riportja
A Randstad Workmonitor 2024-es jelentése a magyarországi munkaerőpiac átalakulására világít…
Tovább olvasom >A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után, ez azonban gyakran elmarad
A legtöbb munkavállalót zavarja, ha nem kap visszajelzést az állásjelentkezésére,…
Tovább olvasom >NGM: tovább szigorodhatnak a vendégmunkások foglalkoztatásának szabályai
A magyar munkavállalók és családjaik minél erőteljesebb védelme érdekében tovább…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbűnözés és AI: veszélyek és lehetőségek
Keleti Arthur kibertitok-jövőkutató, az Informatikai Biztonság Napja (ITBN) alapítója a…
Tovább olvasom >Pazarlóbban bánnak a készételekkel a háztartások
Megtört az élelmiszerpazarlás évek óta tartó csökkenési trendje a Nébih…
Tovább olvasom >Kettészakadt a kkv-szektor: a nagyobbak már pozitívan látják a jövőt
A K&H kkv bizalmi index kutatás második negyedéves eredményei alapján…
Tovább olvasom >