Új piacokra fókuszál a Cobra sörmárka
Az elkövetkező három évben 50 százalékos forgalomnövekedésre számít a Cobra, amit elsősorban indiai piacának bővülésétől vár.
Az angliai székhelyű Cobra Beer-t 1989-ben alapította az
indiai származású brit vállalkozó Karan Bilimoria. A társaságnak van egy sörfőzdéje
Angliában, de együttműködnek lengyel, belga, holland és indiai sörgyárakkal is.
Sikeres angliai évek óta a cég növelni akarja piacát és új elnök vezérigazgatót
nevezett ki.
Adrian McKeon, aki korábban a Beam UK ügyvezető igazgatója
volt, augusztusban foglalja el helyét a cégnél. Lord Karan Bilimoria, a Cobra
alapítója, visszavonul a pozícióból és ügyvezető elnökként folytatja
tevékenységét.
Tavaly szeptemberben a Cobra 10 millió fontos
marketingkampányt folytatott a márka népszerűsítésére, erről az után született
döntés, hogy a cég elhatározta 27,5 millió fontot költ új piacok megszerzésére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >