Új piacokra fókuszál a Cobra sörmárka
Az elkövetkező három évben 50 százalékos forgalomnövekedésre számít a Cobra, amit elsősorban indiai piacának bővülésétől vár.
Az angliai székhelyű Cobra Beer-t 1989-ben alapította az
indiai származású brit vállalkozó Karan Bilimoria. A társaságnak van egy sörfőzdéje
Angliában, de együttműködnek lengyel, belga, holland és indiai sörgyárakkal is.
Sikeres angliai évek óta a cég növelni akarja piacát és új elnök vezérigazgatót
nevezett ki.
Adrian McKeon, aki korábban a Beam UK ügyvezető igazgatója
volt, augusztusban foglalja el helyét a cégnél. Lord Karan Bilimoria, a Cobra
alapítója, visszavonul a pozícióból és ügyvezető elnökként folytatja
tevékenységét.
Tavaly szeptemberben a Cobra 10 millió fontos
marketingkampányt folytatott a márka népszerűsítésére, erről az után született
döntés, hogy a cég elhatározta 27,5 millió fontot költ új piacok megszerzésére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >