Új piacokra fókuszál a Cobra sörmárka
Az elkövetkező három évben 50 százalékos forgalomnövekedésre számít a Cobra, amit elsősorban indiai piacának bővülésétől vár.
Az angliai székhelyű Cobra Beer-t 1989-ben alapította az
indiai származású brit vállalkozó Karan Bilimoria. A társaságnak van egy sörfőzdéje
Angliában, de együttműködnek lengyel, belga, holland és indiai sörgyárakkal is.
Sikeres angliai évek óta a cég növelni akarja piacát és új elnök vezérigazgatót
nevezett ki.
Adrian McKeon, aki korábban a Beam UK ügyvezető igazgatója
volt, augusztusban foglalja el helyét a cégnél. Lord Karan Bilimoria, a Cobra
alapítója, visszavonul a pozícióból és ügyvezető elnökként folytatja
tevékenységét.
Tavaly szeptemberben a Cobra 10 millió fontos
marketingkampányt folytatott a márka népszerűsítésére, erről az után született
döntés, hogy a cég elhatározta 27,5 millió fontot költ új piacok megszerzésére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Samsung bemutatja az új 9100 PRO SSD-jét, PCIe 5.0 támogatással
A Samsung 9100 PRO, a vállalat fogyasztói felhasználásra szánt SSD-kínálatának…
Tovább olvasom >Drágulnak a repülőjegyek a Ryanairnél, a Wizz Air Ukrajna visszatérésére készül
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary kedden Varsóban bejelentette, hogy idén…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia az oktatást is átformálja
Kihívás vagy segítség? Egy friss brit felmérés szerint a pedagógusok…
Tovább olvasom >