Új piacokra fókuszál a Cobra sörmárka

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 06. 14. 00:00

Az elkövetkező három évben 50 százalékos forgalomnövekedésre számít a Cobra, amit elsősorban indiai piacának bővülésétől vár.

 

Az angliai székhelyű Cobra Beer-t 1989-ben alapította az
indiai származású brit vállalkozó Karan Bilimoria. A társaságnak van egy sörfőzdéje
Angliában, de együttműködnek lengyel, belga, holland és indiai sörgyárakkal is.
Sikeres angliai évek óta a cég növelni akarja piacát és új elnök vezérigazgatót
nevezett ki.

Adrian McKeon, aki korábban a Beam UK ügyvezető igazgatója
volt, augusztusban foglalja el helyét a cégnél. Lord Karan Bilimoria, a Cobra
alapítója, visszavonul a pozícióból és ügyvezető elnökként folytatja
tevékenységét.

Tavaly szeptemberben a Cobra 10 millió fontos
marketingkampányt folytatott a márka népszerűsítésére, erről az után született
döntés, hogy a cég elhatározta 27,5 millió fontot költ új piacok megszerzésére.

 

Kapcsolódó cikkeink