Új pénztári megoldásokat mutatott be a Wincor Nixdorf
Magyarországi boltláncok és bankok 59 informatikai vezetője ismerkedett költséghatékony és gyors pénztári megoldásokkal a Wincor Nixdorf cég székhelyén, a németországi Paderbornban tartott „Wincor World 2010” bemutatón, csütörtökön.
Legnagyobb érdeklődéssel egy világpremierről tájékozódtak a magyarok is: Az új, nyilvánosan most először bemutatott CINEO pénztári rendszerek révén mintegy 20 százalékkal csökkenthetők a készpénz-kezelés költségei. A rendszer lényegét Szücs Viktor, a Wincor Nixdorf magyarországi vállalatának key account managere ismertette:
– Az új megoldással az üzletek pénztárainál a pénz olyan szabványos, hitelesített kazettákba kerül, amelyek már megszámolva tárolják a bankjegyeket es az érméket. Így szükségtelenné válik, hogy hogy zsákokban vigyék, megszámolják, hitelesítsék, átadják, átvegyék a pénzt.
Tekintettel arra, hogy Europában és az USA-ban a készpénz-kezelés költsége a kereskedelemben évi 500 milliárd US dollárra becsülhető, a CINEO terjedését várhatóan ösztönzi majd a befektetések gyors megtérülése.
Jelenleg Európában egy nagy eladóterű üzlet 10 euro árbevételéből átlagosan 70 centbe kerül a készpénz kezelése.
A tervek szerint, ha elterjed a CINEO rendszer, a hipermarket pénztárából a kazettát közvetlenül at lehet tenni a közelében működő bankautomatába.
A bemutatót Paderborn vásárközpontjában, 10 ezer négyzetméteren tartották, január 26-tól 28-ig. A Wincor Nixdorf össszesen 7 ezer ügyfelét látta vendégül, a világ minden tájáról.
A készpénz-kezelés forradalmasítása mellett más új fejlesztéseket is bemutattak, többek között önkiszolgáló pénztáraknál, biztonsági rendszereknél, a vevők adatainak felhasználásáról, a lojalitás növelésénél és az elektronikus arckijelzőnél – jelenti a helyszínről a Trade Magazin tudósítója, Bajai Ernő.
.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >