Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban: a vállalat a Coopérative U helyett az Intermarchéval működik együtt a jövőben.
A francia kereskedelmi magazin, a Retail Detail által idézett LSA értesülései szerint a Picnic fulfillment központjainak ellátása hamarosan az Intermarché disztribúciós központjaiból történik.
A lépés logikus következménye annak, hogy mindkét vállalat az Everest nemzetközi beszerzési szövetség tagja, amely tavaly szeptemberben kizárta a kisebb Coopérative U-t, és helyette az Aura Retailt – az Auchan, a Casino és Intermarché társulását – vette fel.
Az Intermarché már a Picnic harmadik franciaországi partnere. Az online cég 2021-ben a Corával indult, melyet időközben felvásárolt a Carrefour. A Picnic jelenleg a meglehetősen sűrűn lakott Ile-de-France régióra koncentrál, és célja, hogy 2025 végére a párizsi régió teljes területén – így a fővárosban is – elérhetővé tegye házhoz szállítási szolgáltatását.
Kapcsolódó cikkeink
Marokkóban terjeszkedik a francia Casino üzletlánc
A francia Groupe Casino bejelentette, hogy az elkövetkező tíz évben…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Franciaországban növekvő cseresznyetermést jósolnak 2025-re
Annak ellenére, hogy Franciaországban csökken a cseresznye termőterülete, az Agreste…
Tovább olvasom >További cikkeink
Virtuális munkatapasztalatot kínál tinédzsereknek a brit Aldi
Az Aldi elindította első virtuális munkatapasztalat-programját, amely a 13 évesnél…
Tovább olvasom >Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >