Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban: a vállalat a Coopérative U helyett az Intermarchéval működik együtt a jövőben.
A francia kereskedelmi magazin, a Retail Detail által idézett LSA értesülései szerint a Picnic fulfillment központjainak ellátása hamarosan az Intermarché disztribúciós központjaiból történik.
A lépés logikus következménye annak, hogy mindkét vállalat az Everest nemzetközi beszerzési szövetség tagja, amely tavaly szeptemberben kizárta a kisebb Coopérative U-t, és helyette az Aura Retailt – az Auchan, a Casino és Intermarché társulását – vette fel.
Az Intermarché már a Picnic harmadik franciaországi partnere. Az online cég 2021-ben a Corával indult, melyet időközben felvásárolt a Carrefour. A Picnic jelenleg a meglehetősen sűrűn lakott Ile-de-France régióra koncentrál, és célja, hogy 2025 végére a párizsi régió teljes területén – így a fővárosban is – elérhetővé tegye házhoz szállítási szolgáltatását.
Kapcsolódó cikkeink
Több százmilliót vesztettek az eltűnt csomagok miatt az európai webáruházaknak
Az európai online kereskedők több mint félmilliárd eurós bevételtől estek…
Tovább olvasom >Megugrott az Amazon negyedéves nyeresége és nőtt a bevétele
Az Amazon e-kereskedelmi óriáscég az elemzők által vártnál nagyobb nyereséget…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >K&H: megjelentek a tiktokos csalók
Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba…
Tovább olvasom >Több százmilliót vesztettek az eltűnt csomagok miatt az európai webáruházaknak
Az európai online kereskedők több mint félmilliárd eurós bevételtől estek…
Tovább olvasom >