Új palack, új címke – változások a Soproni háza táján
Március közepétől új, zöld színű palackba töltik a Sopronit, a népszerű sör címkéje is változik.
A több mint 100 éves márka
története során többször átalakult,
igazodva a fogyasztói igényekhez. Tavaly a Soproni
márka nagyon jól teljesített, az AcNielsen
HoReCa és kiskereskedelmi adatbázisának adatai
alapján, az értékesítés területén
a második helyen végzett a hazai piacon. A márka
képviselőinek reményei szerint a megújult külső
hozzájárulhat ahhoz, hogy ez a siker 2008-ban is
folytatódjon.
A Soproni több mint 20 millió
új zöld palackot vásárolt, a csere
lebonyolításához,csaknem 50 millió
sörösüveget kell mozgatni a következő néhány
hónapban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >