Új palack, új címke – változások a Soproni háza táján
Március közepétől új, zöld színű palackba töltik a Sopronit, a népszerű sör címkéje is változik.
A több mint 100 éves márka
története során többször átalakult,
igazodva a fogyasztói igényekhez. Tavaly a Soproni
márka nagyon jól teljesített, az AcNielsen
HoReCa és kiskereskedelmi adatbázisának adatai
alapján, az értékesítés területén
a második helyen végzett a hazai piacon. A márka
képviselőinek reményei szerint a megújult külső
hozzájárulhat ahhoz, hogy ez a siker 2008-ban is
folytatódjon.
A Soproni több mint 20 millió
új zöld palackot vásárolt, a csere
lebonyolításához,csaknem 50 millió
sörösüveget kell mozgatni a következő néhány
hónapban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >