Új palack, új címke – változások a Soproni háza táján
Március közepétől új, zöld színű palackba töltik a Sopronit, a népszerű sör címkéje is változik.
A több mint 100 éves márka
története során többször átalakult,
igazodva a fogyasztói igényekhez. Tavaly a Soproni
márka nagyon jól teljesített, az AcNielsen
HoReCa és kiskereskedelmi adatbázisának adatai
alapján, az értékesítés területén
a második helyen végzett a hazai piacon. A márka
képviselőinek reményei szerint a megújult külső
hozzájárulhat ahhoz, hogy ez a siker 2008-ban is
folytatódjon.
A Soproni több mint 20 millió
új zöld palackot vásárolt, a csere
lebonyolításához,csaknem 50 millió
sörösüveget kell mozgatni a következő néhány
hónapban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >