Új palack, új címke – változások a Soproni háza táján
Március közepétől új, zöld színű palackba töltik a Sopronit, a népszerű sör címkéje is változik.
A több mint 100 éves márka
története során többször átalakult,
igazodva a fogyasztói igényekhez. Tavaly a Soproni
márka nagyon jól teljesített, az AcNielsen
HoReCa és kiskereskedelmi adatbázisának adatai
alapján, az értékesítés területén
a második helyen végzett a hazai piacon. A márka
képviselőinek reményei szerint a megújult külső
hozzájárulhat ahhoz, hogy ez a siker 2008-ban is
folytatódjon.
A Soproni több mint 20 millió
új zöld palackot vásárolt, a csere
lebonyolításához,csaknem 50 millió
sörösüveget kell mozgatni a következő néhány
hónapban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >