Új ostyagyártási technológiát vezetett be az Urbán és Urbán Kft.
Több mint kétmilliárd forintos technológiai fejlesztést hajtott végre rétsági ostyagyárában az Urbán és Urbán Kft., így új termékekkel jelenik meg a piacon, és kétszeresére nő a gyártási kapacitás – tájékoztatta a cég kedden az MTI-t.
A beruházáshoz 995,8 millió forint vissza nem térítendő európai uniós támogatást nyert a kft.
Az ostyagyártás teljes egészében átkerült a Rétságon lévő új üzembe, míg a puszedliket és kekszeket továbbra is a dunakeszi üzemben gyártják.
A fejlesztés eredményeként Magyarországon még nem gyártott termékeket mutatnak be a piacon. Az új technológiával olyan gyártási újdonságokat tudnak bevezetni, mint a csokoládé máz, az ostyalapok közötti váltakozó krémek – úgynevezett szendvics nápolyi gyártása -, illetve a különböző vastagságú ostyák kombinációja egy terméken belül.
A következő egy évben körülbelül 20 új terméket mutatnak be a magyar és külföldi édesipari piacon, az új üzem révén a jelenlegi napi 15 tonnás ostyagyártási kapacitás napi 30 tonnára emelkedik.
Az Urbán és Urbán Kft. 30 embernek ad munkát a rétsági térségben, a létszámot jövőre további 20 fővel tervezik emelni.
A dunakeszi székhelyű társaság múlt év decemberében kezdte meg működését Rétságon, üzemüket a volt TDK-gyár területén alakították ki. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Magyarországon még mindig kevesen gondolkoznak kifejezetten energiahatékonysági célú fejlesztésekben
Magyarországon még mindig kevesen gondolkoznak kifejezetten energiahatékonysági célú fejlesztésekben. Erre…
Tovább olvasom >Felvásárolja Valeo Foods az I.D.C. Holding édesipari céget
Megállapodott a Valeo Foods Group a Közép- és Kelet-Európában ostyákat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >