Új online kiszolgáló központot nyit a spanyol Mercadona
A spanyol Mercadona kiskereskedelmi vállalat megnyitotta második központját a madridi Boadilla del Monte-ban, ezzel bővítve a Getafe-ban már meglévő létesítménye által kínált online szolgáltatásokat.
A Mercadona 13,2 millió eurót fektetett a létesítménybe, amely kezdetben Boadilla del Monte, Alcorcón és Villaviciosa de Odón városokat fogja kiszolgálni, de idővel a szolgáltatások a madridi körzet más területein, például Leganés, Parla és Tres Cantos településeken is elérhetővé válnak.
A mintegy 150 munkatársat foglalkoztató központ a fogyasztók számára a kiskereskedő weboldalán vagy az alkalmazáson keresztül lesz elérhető.
A rendelések kiszállítása hétfőtől szombatig 7:00 és 22:00 óra között történik. A vásárlók készételeket – például omlettet és orosz salátát –, valamint egyéb háztartási cikkeket is rendelhetnek.
Online vásárlási szolgáltatás
Az új központ létrehozását megelőzte a Valenciában, Barcelonában, Getafe-ban (Madrid), Alicantéban és Sevillában már működő létesítmények, és ezzel a vállalat tovább fejleszti online vásárlási szolgáltatását Spanyolországban.
A Mercadona online szolgáltatása mintegy 2700 munkavállalónak biztosít munkát, és a csatorna 2022-ben 540 millió eurós forgalmat bonyolított le.
A jelentősebb megrendelési volumenű régiókban a kiskereskedő a most megnyílóhoz hasonló központokat működtet, míg az alacsonyabb rendeléskoncentrációjú területeken – így Zaragoza, Baszkföld, Tarragona, Castellón és Almería területén – az üzletekben veszik fel és dolgozzák fel a rendeléseket.
Fenntartható online szolgáltatás
A Mercadona online szolgáltatását kiszolgáló raktáraiban meghozott intézkedéseivel – például napelemekkel és a hűtőházak speciális szigetelésével – csökkenti az energiafogyasztást.
A vállalat által az online kiszállításhoz használt 600 jármű ökocímkével rendelkezik. A 28 millió eurós beruházást jelentő járművek egy része mikro-hibrid, más részük gázüzemű szállítójármű.
A kiskereskedő a Boadilla létesítményben bevezetett újdonságai közé tartozik például lítium akkumulátor a rendelések előkészítéséhez használt raklapszállító kocsikban.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >