Új online bolt indul, FMCG-profillal
Előreláthatólag a télen indul el a kifli.hu, amely egy olyan online bolt, ahol elsősorban FMCG-termékek értékesítése zajlik majd.
Az üzlet a „Pure-player” modellt követi, azaz nem lesznek fizikai boltok, csak egy website-felület, ahol a vásárlást le lehet bonyolítani. A vásárolt termékeket a kilfi.hu házhoz szállítja majd. A szolgáltatás kezdetben Budapesten lesz elérhető.
A versenytársakhoz képest két tekintetben ígérnek többet. Egyrészt gyorsabb és megbízhatóbb lesz a kiszállítás: rövidebb határidőkkel és szűkebb időkapukkal dolgoznak. Másrészt kiemelt hangsúlyt fektetnek a magas minőségű frissáru-választékra.
– A vállalat sikeresen felépítette már a magyarul kiflit jelentő rohlik.cz márkát Csehországban: Prágában négy év alatt piacvezető szereplő lett az online FMCG-bevásárlás piacán. Az ottani modellt adaptáljuk itthon is, beépítve az ottani tanulságokat, a magyar helyi sajátosságokat figyelembe véve – nyilatkozta lapunknak James McQuillan, a magyar vállalat vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Kiberül vagy magyarul?
Sokszor jut eszünkbe értetlenségünkben a kiberbiztonság és az AI kapcsán,…
Tovább olvasom >Továbbra is kedvelik a fogyasztók a sokcsatornás vásárlást
Az amerikai fogyasztók közel háromnegyede választja az omnichannel vásárlást. A…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a legmagasabb az e-kereskedelmi penetráció
A Stocklytics.com által bemutatott adatok alapján az e-kereskedelem penetrációja az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >