Új online bolt indul, FMCG-profillal
Előreláthatólag a télen indul el a kifli.hu, amely egy olyan online bolt, ahol elsősorban FMCG-termékek értékesítése zajlik majd.
Az üzlet a „Pure-player” modellt követi, azaz nem lesznek fizikai boltok, csak egy website-felület, ahol a vásárlást le lehet bonyolítani. A vásárolt termékeket a kilfi.hu házhoz szállítja majd. A szolgáltatás kezdetben Budapesten lesz elérhető.
A versenytársakhoz képest két tekintetben ígérnek többet. Egyrészt gyorsabb és megbízhatóbb lesz a kiszállítás: rövidebb határidőkkel és szűkebb időkapukkal dolgoznak. Másrészt kiemelt hangsúlyt fektetnek a magas minőségű frissáru-választékra.
– A vállalat sikeresen felépítette már a magyarul kiflit jelentő rohlik.cz márkát Csehországban: Prágában négy év alatt piacvezető szereplő lett az online FMCG-bevásárlás piacán. Az ottani modellt adaptáljuk itthon is, beépítve az ottani tanulságokat, a magyar helyi sajátosságokat figyelembe véve – nyilatkozta lapunknak James McQuillan, a magyar vállalat vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Közel százezer forintot költöttünk élelmiszerre az ünnepi időszakban
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Kisgyermekes családokat támogat a Kifli.hu és Hosszú Katinka a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal
Ötven nehéz sorsú család részesül a Kifli.hu és Hosszú Katinka…
Tovább olvasom >Stabilan kétszázezer feletti rendelést teljesít havonta a Kifli.hu
A Kifli.hu-futárok az idei karácsonyi szezon csúcsidejében napi több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >Az LG immár a 13. egymást követő évben került be a Dow Jones Fenntarthatósági Világindexbe
Az LG Electronics (LG) ismét bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági…
Tovább olvasom >