Új online bolt indul, FMCG-profillal
Előreláthatólag a télen indul el a kifli.hu, amely egy olyan online bolt, ahol elsősorban FMCG-termékek értékesítése zajlik majd.

James McQuillan
ügyvezető
kifl i.hu
Az üzlet a „Pure-player” modellt követi, azaz nem lesznek fizikai boltok, csak egy website-felület, ahol a vásárlást le lehet bonyolítani. A vásárolt termékeket a kilfi.hu házhoz szállítja majd. A szolgáltatás kezdetben Budapesten lesz elérhető.
A versenytársakhoz képest két tekintetben ígérnek többet. Egyrészt gyorsabb és megbízhatóbb lesz a kiszállítás: rövidebb határidőkkel és szűkebb időkapukkal dolgoznak. Másrészt kiemelt hangsúlyt fektetnek a magas minőségű frissáru-választékra.
– A vállalat sikeresen felépítette már a magyarul kiflit jelentő rohlik.cz márkát Csehországban: Prágában négy év alatt piacvezető szereplő lett az online FMCG-bevásárlás piacán. Az ottani modellt adaptáljuk itthon is, beépítve az ottani tanulságokat, a magyar helyi sajátosságokat figyelembe véve – nyilatkozta lapunknak James McQuillan, a magyar vállalat vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmennyiségű folyadékot rendeltek ezen a nyáron a Kifli.hu vásárlói
Rekordmennyiségű gyümölcslevet, vizet és egyéb italt rendeltek ezen a nyáron…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >