Új online bolt indul, FMCG-profillal
Előreláthatólag a télen indul el a kifli.hu, amely egy olyan online bolt, ahol elsősorban FMCG-termékek értékesítése zajlik majd.

James McQuillan
ügyvezető
kifl i.hu
Az üzlet a „Pure-player” modellt követi, azaz nem lesznek fizikai boltok, csak egy website-felület, ahol a vásárlást le lehet bonyolítani. A vásárolt termékeket a kilfi.hu házhoz szállítja majd. A szolgáltatás kezdetben Budapesten lesz elérhető.
A versenytársakhoz képest két tekintetben ígérnek többet. Egyrészt gyorsabb és megbízhatóbb lesz a kiszállítás: rövidebb határidőkkel és szűkebb időkapukkal dolgoznak. Másrészt kiemelt hangsúlyt fektetnek a magas minőségű frissáru-választékra.
– A vállalat sikeresen felépítette már a magyarul kiflit jelentő rohlik.cz márkát Csehországban: Prágában négy év alatt piacvezető szereplő lett az online FMCG-bevásárlás piacán. Az ottani modellt adaptáljuk itthon is, beépítve az ottani tanulságokat, a magyar helyi sajátosságokat figyelembe véve – nyilatkozta lapunknak James McQuillan, a magyar vállalat vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Piackutatás új köntösben: új külső, régi értékek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Teher alatt nő a pálma
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészség, trendbe csomagolva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Júliusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mikroműanyag-szűrővel érkeznek az LG új mosógépei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >