Új nyereményjátékkal rukkol elő a Rossmann
3 hónapon át tartó nyereményjátékkal rukkolt elő a kentaur logós drogéria-hálózat nyár elején, melyben napi-, heti- és főnyereményt is sorsolnak. A Casino Rossmann szeptember végéig várja a játszani vágyókat, ehhez pedig nem is kell túlságosan megerőltetnünk magunkat.

Fürjes Ádám
A Rossmann nyári lojalitás kampányát idén a Casino Rossmann váltotta fel, mely egy negyedéven át tartó nyereményjáték. A játék során nincs más dolgunk, mint a vásárláskor kapott blokkon található kódot feltölteni a drogéria-hálózat applikációjában, majd várni az értesítést, vajon a napi vagy heti sorsolás nyertesei közt vagyunk-e.
„Nem titok, hogy negyedéves, szezonális lojalitás programjaink vannak már jó ideje. Idén nyáron azonban szerettünk volna valami különlegeset, valami korábbiaktól eltérőt. Digitális csatornáinkat erősítve a mobilapplikációnk egy kifejezetten fontos felület, mely számos előnnyel bír az információszerzéstől egészen a termékek megrendeléséig. Ezért is döntöttünk úgy, hogy a Casino Rossmannt az applikációban hozzuk létre, ezzel is népszerűsítve az applikáció egyszerű használhatóságát, felhasználóbarát kialakítását”
– mondta el Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország Online marketing csoportvezetője.
A nyereményjáték keretén belül okostelefon, elektronikai eszközök és fődíjként egy sportautó találnak gazdára, valamint visszanyerhetjük akár vásárlási értékünk tízszeresét is napi szinten.
„A játék öröme kortalan, ezt már a márkák is felismerték és igyekeznek minél több bevonódást ösztönző aktivitással előállni. Az applikációban ez nem az első játékunk, az állandó kaparós aktivitásunk minden hónapban elérhető az applikációt letöltő felhasználóink számára. A Casino Rossmann ugyan csak szeptember végéig tart, a három hónap alatt azonban több mint 500 nyereményt sorsolunk ki.”
– árulta el Fürjes Ádám.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkeztek az őszi GLAMOUR-napok a Rossmannba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Rossmann újabb elismerésekkel tért haza az Év Kereskedője és a Fenntarthatóság Szimbóluma versenyekről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nemzetközi szinten is nagy volt az érdeklődés a Marketing Summit iránt – A Rossmann főtámogatóként vett részt az eseményen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >34 magyar kiállító vesz részt a kölni ANUGA-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egységesebb minőséget hoz az új trappista-szabályozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >