Új nyereményjátékkal rukkol elő a Rossmann
3 hónapon át tartó nyereményjátékkal rukkolt elő a kentaur logós drogéria-hálózat nyár elején, melyben napi-, heti- és főnyereményt is sorsolnak. A Casino Rossmann szeptember végéig várja a játszani vágyókat, ehhez pedig nem is kell túlságosan megerőltetnünk magunkat.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/09/MicrosoftTeams-image-25-257x300.jpg)
Fürjes Ádám
A Rossmann nyári lojalitás kampányát idén a Casino Rossmann váltotta fel, mely egy negyedéven át tartó nyereményjáték. A játék során nincs más dolgunk, mint a vásárláskor kapott blokkon található kódot feltölteni a drogéria-hálózat applikációjában, majd várni az értesítést, vajon a napi vagy heti sorsolás nyertesei közt vagyunk-e.
„Nem titok, hogy negyedéves, szezonális lojalitás programjaink vannak már jó ideje. Idén nyáron azonban szerettünk volna valami különlegeset, valami korábbiaktól eltérőt. Digitális csatornáinkat erősítve a mobilapplikációnk egy kifejezetten fontos felület, mely számos előnnyel bír az információszerzéstől egészen a termékek megrendeléséig. Ezért is döntöttünk úgy, hogy a Casino Rossmannt az applikációban hozzuk létre, ezzel is népszerűsítve az applikáció egyszerű használhatóságát, felhasználóbarát kialakítását”
– mondta el Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország Online marketing csoportvezetője.
A nyereményjáték keretén belül okostelefon, elektronikai eszközök és fődíjként egy sportautó találnak gazdára, valamint visszanyerhetjük akár vásárlási értékünk tízszeresét is napi szinten.
„A játék öröme kortalan, ezt már a márkák is felismerték és igyekeznek minél több bevonódást ösztönző aktivitással előállni. Az applikációban ez nem az első játékunk, az állandó kaparós aktivitásunk minden hónapban elérhető az applikációt letöltő felhasználóink számára. A Casino Rossmann ugyan csak szeptember végéig tart, a három hónap alatt azonban több mint 500 nyereményt sorsolunk ki.”
– árulta el Fürjes Ádám.
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Rekordidő alatt készült el a Rossmann új üllői logisztikai központja
Megkezdte új központjának rendszertechnológiai kiépítését a Rossmann drogérialánc, miután a…
Tovább olvasom >GLAMOUR Valentin-napok: jön az exkluzív shoppingünnep februárban
Február 10-16. között először rendezik meg a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >