Új nyereményjátékkal rukkol elő a Rossmann
3 hónapon át tartó nyereményjátékkal rukkolt elő a kentaur logós drogéria-hálózat nyár elején, melyben napi-, heti- és főnyereményt is sorsolnak. A Casino Rossmann szeptember végéig várja a játszani vágyókat, ehhez pedig nem is kell túlságosan megerőltetnünk magunkat.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/09/MicrosoftTeams-image-25-257x300.jpg)
Fürjes Ádám
A Rossmann nyári lojalitás kampányát idén a Casino Rossmann váltotta fel, mely egy negyedéven át tartó nyereményjáték. A játék során nincs más dolgunk, mint a vásárláskor kapott blokkon található kódot feltölteni a drogéria-hálózat applikációjában, majd várni az értesítést, vajon a napi vagy heti sorsolás nyertesei közt vagyunk-e.
„Nem titok, hogy negyedéves, szezonális lojalitás programjaink vannak már jó ideje. Idén nyáron azonban szerettünk volna valami különlegeset, valami korábbiaktól eltérőt. Digitális csatornáinkat erősítve a mobilapplikációnk egy kifejezetten fontos felület, mely számos előnnyel bír az információszerzéstől egészen a termékek megrendeléséig. Ezért is döntöttünk úgy, hogy a Casino Rossmannt az applikációban hozzuk létre, ezzel is népszerűsítve az applikáció egyszerű használhatóságát, felhasználóbarát kialakítását”
– mondta el Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország Online marketing csoportvezetője.
A nyereményjáték keretén belül okostelefon, elektronikai eszközök és fődíjként egy sportautó találnak gazdára, valamint visszanyerhetjük akár vásárlási értékünk tízszeresét is napi szinten.
„A játék öröme kortalan, ezt már a márkák is felismerték és igyekeznek minél több bevonódást ösztönző aktivitással előállni. Az applikációban ez nem az első játékunk, az állandó kaparós aktivitásunk minden hónapban elérhető az applikációt letöltő felhasználóink számára. A Casino Rossmann ugyan csak szeptember végéig tart, a három hónap alatt azonban több mint 500 nyereményt sorsolunk ki.”
– árulta el Fürjes Ádám.
Kapcsolódó cikkeink
Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >Minimális erőfeszítéssel maximális élmény – ilyen 2024 ideális promóciója
A Trade magazin által szervezett „Év promóciója 2024” verseny idén…
Tovább olvasom >Nincs többé pelenka-para: előfizetést indít a Rossmann
Kisgyermekes vásárlóinak kedveskedik a Rossmann új, előfizetéses pelenkacsomagjával. Céljuk, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júniusban lassult az euróövezeti infláció
Az elemzői várakozásokkal összhangban lassult az éves infláció az euróövezetben…
Tovább olvasom >Az OKSZ optimista a kötelező akciózás kivezetése kapcsán
Július elseje óta Magyarországon megszűnt a kötelező bolti akciózás, amely…
Tovább olvasom >Megvan, hol nyitja első magyar üzletét a Mere
Az orosz Mere áruházlánc rövidesen megnyitja első magyarországi üzletét a…
Tovább olvasom >