Új nyári élmények új ízvilággal a BURN Energy jóvoltából
A BURN Energy a nyár kezdetével új ízt dob a piacra, melynek kellemesen frissítő zöldalmás aromáját a világon legelőször a magyar fogyasztók kóstolhatják meg.
Nem meglepő hogy hozzánk érkezik először a cég újítása, hiszen „kiemelten fontos országként kezelik hazánkat az amerikai székhelyű anyacégnél” – mondta Fehér Alexandra, a cég Magyarországért is felelős regionális marketing vezetője. „A BURN márka sokat változott az elmúlt két évben. Fő célcsoportunkat a 18-25 közötti fiatalok alkotják, ezért is foglalkozunk kiemelten az elektronikus zene mellett a hip-hop és az urban style vonallal is. Kifejezetten őket szem előtt tartva hoztuk létre az új ízvariánst, a Sour Twistet, amely zöldalmás ízével tökéletes kísérő lesz a laza nyári napokon.”
A BURN az új íz érkezését egy különleges bulival jelentette be, amelyen a teljes #BURNFAMILY részt vett. A közismert influencereik mellett támogatott előadóik is megjelentek, így az este hangulatát olyan hírességek biztosították, mint Metzker Viki vagy a Hősök.
A Sour Twist már országszerte kapható a boltokban és a BURN Energy kiemelt helyein.
Kapcsolódó cikkeink
Új nyári élmények új ízvilággal a BURN Energy jóvoltából
A BURN Energy a nyár kezdetével új ízt dob a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >