Új néven folytatja működését a Pannontej Zrt.
Mai bejelentése alapján, a Pannontej Zrt. Savencia Fromage & Dairy Magyarország Zrt. néven folytatja működését. A névváltozás egy hosszabb folyamat lezárása, amelynek első lépése a francia családi tulajdonban lévő anyavállalat 2015-ös névváltása volt. A hazai vállalat működése semmilyen formában nem változik.
A Savencia Fromage & Dairy Magyarország Zrt. név hivatalosan 2018. 10. 01-én kerül bejegyzésre, a névváltozás ekkortól él és a vállalat a cégjegyzékben is így szerepel majd.
A magyar vállalat, a változtatással azt is hangsúlyozni kívánja, hogy szerves részét képezi a 120 országban, közel 20 000 alkalmazottat foglalkoztató Savencia csoportnak. Az új név egyet jelent az ízzel, magas minőséggel és szaktudással, valamint az innovációval. Ezek a kulcsfontosságú tényezők adják a vállalat legfőbb értékeit, egyben garanciát jelentenek a sikeres jövőre.
A cég vezetői az egységes nemzetközi elnevezés bevezetése mellett kihangsúlyozták, hogy továbbra is kiemelten fontosnak tartják a helyi hagyományokra és fogyasztói szokásokra épülő sajtgyártást. Éppen ezért, a vállalat termékportfólióján a jövőben nem kívánnak változtatni, valamint a cég általános működése (kapcsolattartás, vezetőség, termelés és ellátási lánc) is változatlan marad.
Kapcsolódó cikkeink
Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >Az UHT-tej feldolgozói értékesítési ára nőtt leginkább szeptemberben
Az AKI PÁIR adatai szerint Magyarországon a nyerstej országos termelői…
Tovább olvasom >UHT és friss tejek árversenye: hogyan változtak a tejpiaci trendek?
Az elmúlt évek jelentős változásokat hoztak a magyar tejpiacon, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >