Új Nestlé kávéüzem Egyiptomban
A Nestlé új, 12 740 négyzetméteres Bonjorno kávéüzemet nyitott Egyiptomban, ahol 240 főt alkalmaz, és közvetve további 7000 főnek biztosít munkalehetőséget. A beruházás összege elérte a 13,9 millió svájci frankot. Az üzemben nyolc a legmodernebb technológiát képviselő gyártósoron készülnek azonnal oldódó kávékeverékek a helyi piaci igényeket kielégítendő.
A Nestlé 2017 januárjában vásárolta fel a Caravan Marketing Company SAE-t, Egyiptom vezető instant kávégyártóját, a Bonjorno márka tulajdonosát.
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >MTÜ: csaknem 800 ezren vettek részt a Szent István napi ünnepségeken Budapesten
A mobilcella adatok alapján több mint 798 ezer mobiltelefonnal érkező…
Tovább olvasom >