Új Nestlé kávéüzem Egyiptomban
A Nestlé új, 12 740 négyzetméteres Bonjorno kávéüzemet nyitott Egyiptomban, ahol 240 főt alkalmaz, és közvetve további 7000 főnek biztosít munkalehetőséget. A beruházás összege elérte a 13,9 millió svájci frankot. Az üzemben nyolc a legmodernebb technológiát képviselő gyártósoron készülnek azonnal oldódó kávékeverékek a helyi piaci igényeket kielégítendő.
A Nestlé 2017 januárjában vásárolta fel a Caravan Marketing Company SAE-t, Egyiptom vezető instant kávégyártóját, a Bonjorno márka tulajdonosát.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >