Új Nestlé kávéüzem Egyiptomban
A Nestlé új, 12 740 négyzetméteres Bonjorno kávéüzemet nyitott Egyiptomban, ahol 240 főt alkalmaz, és közvetve további 7000 főnek biztosít munkalehetőséget. A beruházás összege elérte a 13,9 millió svájci frankot. Az üzemben nyolc a legmodernebb technológiát képviselő gyártósoron készülnek azonnal oldódó kávékeverékek a helyi piaci igényeket kielégítendő.
A Nestlé 2017 januárjában vásárolta fel a Caravan Marketing Company SAE-t, Egyiptom vezető instant kávégyártóját, a Bonjorno márka tulajdonosát.
Kapcsolódó cikkeink
A francia Monoprix a tervek szerint 2025-ben Egyiptomban lép piacra
A francia Monoprix kiskereskedelmi lánc nemzetközi terjeszkedésének keretében 2025-ben tervez…
Tovább olvasom >Új, fehérjealapú termékekkel támogatja a Nestlé a súlykontrollt kulcspiacain
A fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva fejleszt a Nestlé folyamatosan a…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lélegzethez jutottak a kisbenzinkutak
Határozott fellépésre és kölcsönös tárgyalókészségre volt szükség ahhoz, hogy kisbenzinkutak…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >