Új munkacsoportok a Nemzeti Élelmiszer Nyomonkövetési Platformnál

Vatai Krisztina
üzletfejlesztési igazgató
GS1 Magyarország
Októberben tartotta az Agrárminisztérium Élelmiszergazdasági és Eredetvédelmi Főosztálya és a GS1 Magyarország Nonprofit Zrt. a Nemzeti Élelmiszer Nyomonkövetési Platform idei nyitókonferenciáját, amelynek keretében két új munkacsoportot, a gabonaalapú termékekét és az édességekét indították útjára.
A konferencián Vatai Krisztina, a GS1 Magyarország üzletfejlesztési igazgatója, a NÉNYP program koordinátora mutatta be a Platform korábbi eredményeit, és ismertette a munkacsoportok gyakorlati működését.
A rendezvényen elhangzott, hogy 2019-ben az élelmiszertermékek nyomon követése globális szinten az élelmiszeripar TOP 5 legfontosabb témája között szerepelt. Ennek első számú oka a fogyasztói attitűdök jelentős átalakulása. Az egyre komplexebb, országhatárokon átnyúló kereskedelmi folyamatokban a magas szintű nyomon követés megteremtése nagy kihívás az ellátási lánc szereplőinek – ebben nyújt támogatást a Nemzeti Élelmiszer Nyomonkövetési Platform. //
Kapcsolódó cikkeink
Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >Új, mezőgazdasági termények vizsgálatával foglalkozó mintavételi laboratórium létesült Fóton
Átadták a Mertcontrol csoport új, korszerű mintavételi laboratóriumát és székházát…
Tovább olvasom >Már csak négy hétig nyújthatók be az egységes kérelmek
2025 május 14-ig 82 432 kérelmet adtak be a gazdálkodók, ennek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >