Új mobilapp a Rossmann-nál
Új szintre emelte a felhasználók online vásárlási élményét a Rossmann: dizájnjában és tartalmában is megújult a drogériahálózat mobilapplikációja. A változásokkal javult a felhasználói élmény, a vásárlók az eddiginél egyszerűbben és gyorsabban elérhetik az összes funkciót és megrendelhetik a termékeket néhány kattintással a telefonjuk segítségével.

Új app
Június elsejétől megújult mobilapplikációval várja a Rossmann az online vásárlókat, funkcionalitásban és dizájnban is megváltozott a telefonról elérhető felület.
„Technológiai újításként az eddigi Native fejlesztést, amely Androidra és iOS-re külön működött, felváltotta a Cross Platform fejlesztés. Ennek az a lényege, hogy közös fejlesztési kódja van az összes platformnak, ami egyszerűsíti a folyamatot és gyorsabb az új funkciók megjelenési ideje is.”
– árulta el Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország webshop vezetője.
„Az új applikáció célja, hogy új szintre emeljük a felhasználók online vásárlási élményét és még jobban támogassuk őket a bolti vásárlásban. A dizájn kialakításánál fontos szempont volt, hogy a kezdőlapról elérhető legyen az összes fontos funkció, mint például a termékkereső, a Rossmann kártya, a kuponjaim, az üzletkereső, vagy az akciós magazin. A kezdőlap személyre szabott, mindenki a saját költését és kuponjait látja, illetve funkcióként is eltérő. Azok, akik Budapesten és az agglomerációban élnek, illetve oda kérik házhoz a termékeket, látják például a legközelebbi kiszállítási lehetőséget is, amely ezen a területen öt órán belül van.”
– tette hozzá Fürjes.
Az új design és felhasználói felület még intuitívabb és könnyebben kezelhetővé teszi az applikáció használatát, a profilra szabható kezdőképernyő segítségével a vásárló a számára legfontosabb dolgokat egyből eléri.
Az appban még több információhoz juthatnak a felhasználók, ami a jobb vásárláshoz szükséges. Lehetőségük lesz arra, hogy megtekintsék mások termékértékeléseit és ők maguk is értékelhetnek, a Rossmann Naplóval nyomon követhetik a legfrissebb termékekkel kapcsolatos blogbejegyzéseket, hogy mindig naprakészek legyenek a szépségápolás és egészséges életmód témáival. A továbbfejlesztett üzletkeresővel megtalálhatják az igényeiknek megfelelő Rossmann üzletet, így hamar értesülhetnek róla, hol van Ingyenes Parkolás vagy Önkiszolgáló kasszás fizetési lehetőség. A Rossmann saját futár csomag nyomonkövetéssel azok, akik igénybe veszik a Budapesten és az agglomerációban elérhető Rossmann Futár szolgáltatást, nyomon követhetik a csomagjuk útját az applikációban is. A Rendelés hozzáadása naptárhoz funkció szintén hasznos az időzítésben.
Vannak olyan lehetőségek is az új applikációban, amelyek gyorsítják a vásárlást. Ilyen az összes megvásárolt termék lehetőség, amelynek segítségével egyszerűen és gyorsan áttekinthető az összes korábban megvásárolt termék, de behívható a legutóbb megtekintett termékek listája is, hiszen az applikáció figyeli a böngészési előzményeket, így lehetőség van könnyen visszatérni azokhoz a termékekhez, amelyeket korábban az érdeklődő megtekintett. Az összes megrendelt termék gyors kosárba tétele funkció segítségével pedig könnyedén, egy gombnyomással kosárba lehet tenni a korábban megrendelt termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann
Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann: február 17.…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >