Új megoldásokra kényszeríti a plázákat a járvány

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 12. 11. 11:28

A járványhelyzet előtt a legtöbb pláza már novemberben karácsonyi díszben várta a bevásárló tömegeket, kézműves programokkal és például a Mikulással való találkozás lehetőségével. Az idei év azonban a bevásárlóközpontoktól is új megoldásokat követel, hiszen a vásárlókat egyedi, járványbiztos megoldásokkal kell megszólítani. Pintyőke Marcell, a 24 plázát üzemeltető Indotek Group marketingvezetője szerint a bevásárlóközpontoknak idén meg nagyobb a felelősségük a karácsonyi hangulatban, ezért egyetlen szokásos programot sem szeretnének elhagyni az idei ünnepek alatt.

A karácsonyi ajándékvásárlást a legtöbben a bevásárlóközpontokban intézik minden évben, ahol az ünnepi fények, zene és programok erősítik a karácsonyi hangulatot. Az események nagyrésze ugyan idén a járvány miatt elmarad, az ország 24 bevásárlóközpontját üzemeltető Indotek Group marketingvezetője szerint viszont, ha másképp nem, legalább virtuálisan mégis szükség van a hagyományos karácsnyi programokra a plázákban.
Az ünnep hatása ugyan látszik a bevásárlóközpontok látogatottságán, de közel sem olyan intenzív, mint az elmúlt években. Ugyanakkor, a bevásárlóközpontokban továbbra is szervezetten és biztonságosan beszerezhető minden, amire az ünnepek miatt szükség van, és ezt sokan felismerik. Mi pedig fontosnak tartjuk az ünnepi bevásárláshoz kapcsolódó élmények megteremtését, ezért szerveztünk például virtuális találkozást a Mikulással. A karácsonyi hangulat, bár közhelyes, de sokak számára mégis a bevásárlóközpontok ünnepi dekorációjával kezdődik, és az ott rendezett programoknak köszönhetően válik élménnyé az ünnepi bevásárlás is. Idén nagy felelőssége ebben van a bevásárlóközpontoknak: biztonságos közeget kell teremteni, ahol gyorsan és szervezetten lehet minden teendőt elintézni, és közben emlékeztetni a látogatókat a hagyományos karácsonyi hangulatra – mondta el Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketingvezetője.

Kapcsolódó cikkeink