Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál
Sófalvi Adrien látja el a marketingvezető feladatait a Chio és Pom Bär termékek gyártójánál a második negyedévtől. Az eddigimarketingvezető, Korda Petra a vállalatcsoport regionális csapatában dolgozik tovább.

Sófalvi Adrienn az Intersnack Magyarország új marketingvezetője
Sófalvi Adrien 13 évvel ezelőtt már dolgozott az Intersnack Magyarország marketingcsapatában és értékes többlettapasztalattal érkezett vissza a vállalathoz. A szakember az elmúlt időszakban a LEGO csoportnál és a Bunge-nál töltött be vezetői, illetve kiemelt szakértői pozíciókat.
„Nagy várakozással tértem vissza az Intersnackhez. Örömmel tapasztalom, hogy mindazok a dolgok, amelyek miatt szerettem itt dolgozni, nem változtak: bár a csapat egy része – meglepően kis része – kicserélődött azóta, ugyanaz az emberiesség, szakmai profizmus és egészséges célorientáltság jellemzi a vállalatot, mint korábban” – mondta Sófalvi Adrien.

Korda Petra a Pom Bär és lisztes termékcsoport regionális marketingvezetőjeként folytatja a munkáját
Az eddigi marketingvezető, Korda Petra 2014 óta dolgozik az Intersnacknél és mostanáig a hazai marketingterület irányítása mellett a kelet-közép-európai régióban értékesített lisztes termékek stratégiai fejlesztéséért felelt. Utóbbi feladatkör szorosan kapcsolódik az Intersnack győri gyárának regionális szerepéhez. Korda Petra idén májustól a Pom Bär és lisztes termékcsoport regionális marketingvezetőjeként folytatja a munkáját.
„A jövőben az Intersnack új európai marketing filozófiájának regionális megvalósításán fogok dolgozni. Megtiszteltetés, hogy ebben számítanak a munkámra és hiszek abban, hogy a már jól ismert Intersnack márkák – mint pl. a Pom Bär – a jövőben még relevánsabban szólítják meg a régió hat országában a fogyasztókat, tovább javítva ezzel a versenyképességünket. Fontos számomra, hogy a lisztből sütött ropogtatnivalók a tudatos snackfogyasztás erősödő trendjébe illeszkednek és erre alapozva olyan új fogyasztási alkalmakat találjunk, amelyek hosszú távon illeszkednek a fogyasztói szokásokhoz” – mondta Korda Petra.
Az Intersnack Magyarország büszke arra, hogy a csoport magyar munkatársat kért fel a regionális feladatok ellátására.
Kapcsolódó cikkeink
30 év alatt 350 000 tonna sós snack készült az Intersnack győri gyárában
Az elmúlt 30 évben szinte minden európai országba indult már…
Tovább olvasom >Új vezető az Intersnack Magyarország élén
Házon belülről érkezett a Chio termékek gyártójának új vezetője. Lukács…
Tovább olvasom >Business Days 2021 – A világ 8. csodája (2. rész)
Vannak, akik várják a csodát – mi inkább megpróbáltuk felépíteni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >