Új marketingvezető a Mondelēz magyar, cseh és szlovák cégénél

Colin O’Toole
Magyarországért,
Csehországért, Szlovákiáért
felelős marketingigazgató
Mondelēz
Korábbi pozícióiban O’Toole olyan meghatározó kampányokért felelt, mint a Cadbury „Nagylelkűség” (Generosity) kampánya az Egyesült Királyságban, amivel globális elismertséget szerzett, és jelentősen növelte a márka ismertségét. A lokális és globális márkák megismertetésében egyaránt tapasztalt szakember kinevezésétől azt várja a cég, hogy innovatív megoldásokat hozzon a közép-európai piacra.
– Nagyon várom már, hogy elmélyíthessem a magyar, cseh és szlovák emberek kapcsolatát a globális márkáinkkal – mondta O’Toole, aki egyúttal lelkesedését fejezte ki, hogy olyan ikonikus közép-európai márkákon dolgozhat, mint a Sport szelet, az Opavia keksz vagy a Figaro csokoládé. //
Kapcsolódó cikkeink
60%-kal kevesebb műanyag a Cadbury csomagolásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zuhannak a kávé-árak, nálunk is olcsóbb lehet?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MMSZ Green Club – kihelyezett ülés a Danone-nál: Fenntartható működés a gyakorlatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsabban, zöldebben, okosabban – Ez ma az FMCG-szállítmányozás minimuma
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >