Új marketingvezető a Mondelēz magyar, cseh és szlovák cégénél

Colin O’Toole
Magyarországért,
Csehországért, Szlovákiáért
felelős marketingigazgató
Mondelēz
Korábbi pozícióiban O’Toole olyan meghatározó kampányokért felelt, mint a Cadbury „Nagylelkűség” (Generosity) kampánya az Egyesült Királyságban, amivel globális elismertséget szerzett, és jelentősen növelte a márka ismertségét. A lokális és globális márkák megismertetésében egyaránt tapasztalt szakember kinevezésétől azt várja a cég, hogy innovatív megoldásokat hozzon a közép-európai piacra.
– Nagyon várom már, hogy elmélyíthessem a magyar, cseh és szlovák emberek kapcsolatát a globális márkáinkkal – mondta O’Toole, aki egyúttal lelkesedését fejezte ki, hogy olyan ikonikus közép-európai márkákon dolgozhat, mint a Sport szelet, az Opavia keksz vagy a Figaro csokoládé. //
Kapcsolódó cikkeink
60%-kal kevesebb műanyag a Cadbury csomagolásában
A fenntarthatóság jegyében új csomagolási megoldást tesztel legújabb együttműködésében a…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >További cikkeink
November vége után is megmaradhat az árrésstop
Ahogyan arról mi is írtunk, meghosszabbította a kormány az élelmiszerek…
Tovább olvasom >Újabb pályázat segíti az élelmiszer-feldolgozást: húszmilliárd forintos keret nyílik ősszel
Az itthon megtermelt mezőgazdasági alapanyag minél nagyobb arányú, hatékonyabb és…
Tovább olvasom >Ezek a régió kedvenc péksüteményei: pizzás mini, sajtos pogácsa, hot dog
A magyaroknál a sajtos pogácsa a sláger a finompékárut vásárlók…
Tovább olvasom >