Új marketingvezető a Mondelēz magyar, cseh és szlovák cégénél

Colin O’Toole
Magyarországért,
Csehországért, Szlovákiáért
felelős marketingigazgató
Mondelēz
Korábbi pozícióiban O’Toole olyan meghatározó kampányokért felelt, mint a Cadbury „Nagylelkűség” (Generosity) kampánya az Egyesült Királyságban, amivel globális elismertséget szerzett, és jelentősen növelte a márka ismertségét. A lokális és globális márkák megismertetésében egyaránt tapasztalt szakember kinevezésétől azt várja a cég, hogy innovatív megoldásokat hozzon a közép-európai piacra.
– Nagyon várom már, hogy elmélyíthessem a magyar, cseh és szlovák emberek kapcsolatát a globális márkáinkkal – mondta O’Toole, aki egyúttal lelkesedését fejezte ki, hogy olyan ikonikus közép-európai márkákon dolgozhat, mint a Sport szelet, az Opavia keksz vagy a Figaro csokoládé. //
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >Bemutatkozik a Henkel Magyarország Consumer Brands új vezetője – Maurizio Salvaggio a csapat erejében hisz
Április elsejétől új igazgató, Maurizio Salvaggio vezeti a Henkel Magyarország…
Tovább olvasom >Áremelkedésre figyelmeztet a Mondelēz az amerikai egészségügyi reformok okán
Dirk van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint az Egyesült…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >