Új marketingvezető a Mondelēz magyar, cseh és szlovák cégénél

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 09. 28. 12:42

Colin O’Toole
Magyarországért,
Csehországért, Szlovákiáért
felelős marketingigazgató
Mondelēz

Korábbi pozícióiban O’Toole olyan meghatározó kampányokért felelt, mint a Cadbury „Nagylelkűség” (Generosity) kampánya az Egyesült Királyságban, amivel globális elismertséget szerzett, és jelentősen növelte a márka ismertségét. A lokális és globális márkák megismertetésében egyaránt tapasztalt szakember kinevezésétől azt várja a cég, hogy innovatív megoldásokat hozzon a közép-európai piacra.

– Nagyon várom már, hogy elmélyíthessem a magyar, cseh és szlovák emberek kapcsolatát a globális márkáinkkal – mondta O’Toole, aki egyúttal lelkesedését fejezte ki, hogy olyan ikonikus közép-európai márkákon dolgozhat, mint a Sport szelet, az Opavia keksz vagy a Figaro csokoládé. //

Kapcsolódó cikkeink