Új marketingmenedzserrel erősít az eMAG

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 11. 17. 11:28

Novembertől Hunyady László az eMAG új marketingmenedzsere. A szakember célja az online áruház magyarországi szerepének erősítése, az ügyfélélmény növelése.

eMAG_Hunyady_Lászlo

Hunyady László új pozíciójában legfontosabb feladatának az eMAG magyarországi pozíciójának további erősítését, és az ügyfélélmény növelését tűzte ki célul. „Az eMAG marketingmenedzsereként az első számú célom mindenképp a piacon betöltött szerepünk további erősítése, amelyet az ügyfélélmény növelésével érhetünk el, hiszen az eMAG számára a legjobb marketing az elégedett ügyfél” – mondta a szakember. „Az utóbbi évtizedben az online kereskedelem hatalmas fejlődésen ment keresztül, amelyet az okostelefonok és a tabletek terjedése is elősegített. Ugyanakkor meg vagyok győződve arról is, hogy ezen a területen még rengeteg kiaknázatlan lehetőségünk van. Mindent meg kell tennünk a vásárlók kényelméért, a gyors és pontos tájékoztatásáért és kiszolgálásáért, illetve az esetleges panaszok hatékony és egyszerű kezeléséért.” – tette hozzá Hunyady László, aki az év legfontosabb időszakában, a jelentős forgalomnövekedést jelentő november végi Black Friday akció és a karácsonyi szezon előtt állt munkába.

Hunyady László (41) az FMCG-szektorban kezdte pályafutását, először az Unilevernél, majd a Borsodi Sörgyárnál dolgozott. 2001 és 2008 között a Zwack Unicum senior márka menedzser volt, 2008-ban pedig csatlakozott a British American Tobaccóhoz, ahol szenior marketing-, majd kereskedelmi vezetői pozíciókat töltött be mint közép-európai marketingigazgató, valamint Magyarországért és Horvátországért felelős kereskedelmi Igazgató. BAT-os karrierjét Amszterdamban fejezte be, mint Nyugat Európáért felelős márka marketing vezető, ahol jelentősen javította a Pall Mall márka európai teljesítményét fogyasztó központú marketing stratégiával és a fogyasztói ár-érték arány javításával.

Az eMAG online kereskedelmi vállalat 14 éve jött létre, és hamarosan multinacionális céggé nőtte ki magát: a régió négy országban van jelen (Bulgária, Magyarország, Lengyelország és Románia). Az eMAG a Naspers csoport részeként a régió egyik legnagyobb online kereskedőjének számít, és 2014-ben 359 millió euró árbevételt ért el. Az online vállalat több mint 4 400 márka 260 000 termékét kínálja a táblagépektől a fényképezőgépeken és TV-ken keresztül a háztartási gépekig. Az eMAG ugyanakkor könyveket, kertészeti cikkeket, szépségápolási, barkács-, divat- és sporttermékeket is forgalmaz.

Kapcsolódó cikkeink