Új marketingmenedzserrel erősít az eMAG
Novembertől Hunyady László az eMAG új marketingmenedzsere. A szakember célja az online áruház magyarországi szerepének erősítése, az ügyfélélmény növelése.
Hunyady László új pozíciójában legfontosabb feladatának az eMAG magyarországi pozíciójának további erősítését, és az ügyfélélmény növelését tűzte ki célul. „Az eMAG marketingmenedzsereként az első számú célom mindenképp a piacon betöltött szerepünk további erősítése, amelyet az ügyfélélmény növelésével érhetünk el, hiszen az eMAG számára a legjobb marketing az elégedett ügyfél” – mondta a szakember. „Az utóbbi évtizedben az online kereskedelem hatalmas fejlődésen ment keresztül, amelyet az okostelefonok és a tabletek terjedése is elősegített. Ugyanakkor meg vagyok győződve arról is, hogy ezen a területen még rengeteg kiaknázatlan lehetőségünk van. Mindent meg kell tennünk a vásárlók kényelméért, a gyors és pontos tájékoztatásáért és kiszolgálásáért, illetve az esetleges panaszok hatékony és egyszerű kezeléséért.” – tette hozzá Hunyady László, aki az év legfontosabb időszakában, a jelentős forgalomnövekedést jelentő november végi Black Friday akció és a karácsonyi szezon előtt állt munkába.
Hunyady László (41) az FMCG-szektorban kezdte pályafutását, először az Unilevernél, majd a Borsodi Sörgyárnál dolgozott. 2001 és 2008 között a Zwack Unicum senior márka menedzser volt, 2008-ban pedig csatlakozott a British American Tobaccóhoz, ahol szenior marketing-, majd kereskedelmi vezetői pozíciókat töltött be mint közép-európai marketingigazgató, valamint Magyarországért és Horvátországért felelős kereskedelmi Igazgató. BAT-os karrierjét Amszterdamban fejezte be, mint Nyugat Európáért felelős márka marketing vezető, ahol jelentősen javította a Pall Mall márka európai teljesítményét fogyasztó központú marketing stratégiával és a fogyasztói ár-érték arány javításával.
Az eMAG online kereskedelmi vállalat 14 éve jött létre, és hamarosan multinacionális céggé nőtte ki magát: a régió négy országban van jelen (Bulgária, Magyarország, Lengyelország és Románia). Az eMAG a Naspers csoport részeként a régió egyik legnagyobb online kereskedőjének számít, és 2014-ben 359 millió euró árbevételt ért el. Az online vállalat több mint 4 400 márka 260 000 termékét kínálja a táblagépektől a fényképezőgépeken és TV-ken keresztül a háztartási gépekig. Az eMAG ugyanakkor könyveket, kertészeti cikkeket, szépségápolási, barkács-, divat- és sporttermékeket is forgalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Az eMAG új áruhitel-fejlesztései: kényelmesebb részletfizetés a magyar vásárlók számára
Az eMAG jelentős fejlesztést vezetett be, amely még egyszerűbbé és…
Tovább olvasom >NAV: a lakosság csak megbízható, ismert online áruházakból rendeljen
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) azt tanácsolja a lakosságnak,…
Tovább olvasom >Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >