Új marketingmenedzser a Nespressónál

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 03. 28. 11:59

Ez év februárjától Janoch Judit tölti be a Nespresso marketingmenedzseri posztját Magyarországon.

A szakember felel a Nespresso teljes hazai marketingkommunikációjáért, célja a luxusmárka hazai jelenlétének további erősítése. Janoch Judit 1993-ban szerzett közgazdasági diplomát a Külkereskedelmi Főiskolán, majd a Budapesti Közgazdasági Egyetem és a francia ESSCA egyetem közös üzleti képzésében vett részt.

Pályáját a hazai Danone International Brandsnél kezdte, mostani megbízatása előtt a Nestlé bébiétel-üzletágának orvosi marketingkommunikációjáért felelt. Korábbi pozícióiban számos fogyasztói termék hazai és kelet-európai bevezetőkampányát koordinálta. (Világgazdaság Online)

Kapcsolódó cikkeink