Új marketingmenedzser a Nespressónál
Ez év februárjától Janoch Judit tölti be a Nespresso marketingmenedzseri posztját Magyarországon.
A szakember felel a Nespresso teljes hazai marketingkommunikációjáért, célja a luxusmárka hazai jelenlétének további erősítése. Janoch Judit 1993-ban szerzett közgazdasági diplomát a Külkereskedelmi Főiskolán, majd a Budapesti Közgazdasági Egyetem és a francia ESSCA egyetem közös üzleti képzésében vett részt.
Pályáját a hazai Danone International Brandsnél kezdte, mostani megbízatása előtt a Nestlé bébiétel-üzletágának orvosi marketingkommunikációjáért felelt. Korábbi pozícióiban számos fogyasztói termék hazai és kelet-európai bevezetőkampányát koordinálta. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
700 rászorulónak segített a Lidl Magyarország élelmiszermentő programja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új helyre költözik a Wolt Market Debrecenben – közel duplájára nőhet a kínálat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Forbes: a leggazdagabb 400 amerikai vagyona rekordnagyságú, 6600 milliárd dollár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >