Új marketingmenedzser a Nespressónál
Ez év februárjától Janoch Judit tölti be a Nespresso marketingmenedzseri posztját Magyarországon.
A szakember felel a Nespresso teljes hazai marketingkommunikációjáért, célja a luxusmárka hazai jelenlétének további erősítése. Janoch Judit 1993-ban szerzett közgazdasági diplomát a Külkereskedelmi Főiskolán, majd a Budapesti Közgazdasági Egyetem és a francia ESSCA egyetem közös üzleti képzésében vett részt.
Pályáját a hazai Danone International Brandsnél kezdte, mostani megbízatása előtt a Nestlé bébiétel-üzletágának orvosi marketingkommunikációjáért felelt. Korábbi pozícióiban számos fogyasztói termék hazai és kelet-európai bevezetőkampányát koordinálta. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >