Új marketingkommunikációs vezető a Cofidis élén
2019. december 1-től Nád-Kántor Marianna tölti be a Cofidis Magyarországi Fióktelepének Márka-, és marketingkommunkációs vezetői pozícióját. A szakember korábban a Vodafone, a Budapest Bank és a Sberbank marketing és kommunikációs területeit is irányította. Főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés.
Nád-Kántor Marianna közel húsz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kommunikációs szakmában, ebből több, mint tíz évet vezetői pozíciókban töltött. A Vodafone-nál PR és vállalati kommunikációs területen kezdte a pályafutását, majd a Budapest Banknál a Marketingkommunikáció mellett a márkaépítéssel foglalkozott, később pedig a Sberbank Marketing, PR és Digitális osztályát irányította. Pályafutása alatt olyan ismert projektekhez fűződött a neve, mint a Vodafone magyarországi márkabevezetése, a Budapest Bank ikonikus Köszönjük, Emese márkaplatformjának bevezetése vagy a Sberbank újrapozícionálási kampánya.
A Cofidis-hez való csatlakozása előtt a Brightly integrált kommunikációs ügynökségnél dolgozott Stratégiai Igazgatóként, illetve szabadúszó tanácsadóként tevékenykedett vállalati és személyes márkaépítés területén.
„Számomra az jelent kihívást, hogy megismerjem és megértsem az adott márkát, üzleti modellt és benne a vállalat, az egyének működésével és kommunikációs kihívásaival kapcsolatos problémákat és erre hozzak sikeres, jól működő megoldásokat.” – nyilatkozta a váltás kapcsán a szakember.
Marianna személyes érdeklődése összefonódik munkájával, szabadidejében szívesen foglalkozik personal branding-el, egyéni stíluselemzéssel. „Izgalmasnak találom ezen a területen a lélektani elemek ötvözését azokkal a klasszikus márkaépítési stratégiákkal, amelyeket mind egyének, mind vállalati brandek esetében lehet alkalmazni.”
Kapcsolódó cikkeink
Az MRSZ iparági összefogást és akciótervet szorgalmaz
Az MRSZ felkérésére az EY 2024 első negyedévében tanulmányt készített…
Tovább olvasom >Változás jön a vállalati hiteleknél – átvilágítják a bankok a cégeket a fenntarthatósági kockázatok miatt
Az idei évtől alapvető változások léptek életbe a fenntarthatósággal, vagyis…
Tovább olvasom >Havi 12 ezer forintot költenek a magyarok kutyájuk etetésére
Egy kutya etetése havonta átlagosan mintegy 12 ezer forintba kerül;…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >