Új marketingigazgató a Pannontejnél
2011. január 3.-tól Szabó Andrea tölti be a Pannontej Zrt marketingigazgatói pozícióját. Szabó Andrea szakmai pályafutását 1994-ben a Dr.Oetkernél kezdte, ahol több termékkategóriát vezetett be, mint például a mélyhűtött pizzák és müzlik.
1997-től a Sara Lee Háztartási és Testápoló Divíziójában helyezkedett el, ahol 2001-től az összes márka kezelése hozzá tartozott, többek közt a Sanex, Ambi-Pur és Gabi márkáké. 2004-től a Pepsico snack márkáit – Lays és Cheetos – menedzselte, majd 2007-ben a Tchibo-hoz csatlakozott, ahol a kávé márkák (Tchibo, Eduscho, Davidoff) mellett, a Tchibo üzletek bevezetése és marketing tevékenységének irányítása, valamint a non-food termékek tervezése is felelőségi körébe tartozott. A magyar termelő üzemekkel rendelkező Pannontej kiemelt magyar márkái a Tihany, Bakony, Pannónia, Medve és Karaván sajtok, de a vállalat a Bongrain csoport tagjaként, forgalmaz francia sajt különlegességeket is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >