Új marketingigazgató a Pannontejnél
2011. január 3.-tól Szabó Andrea tölti be a Pannontej Zrt marketingigazgatói pozícióját. Szabó Andrea szakmai pályafutását 1994-ben a Dr.Oetkernél kezdte, ahol több termékkategóriát vezetett be, mint például a mélyhűtött pizzák és müzlik.
1997-től a Sara Lee Háztartási és Testápoló Divíziójában helyezkedett el, ahol 2001-től az összes márka kezelése hozzá tartozott, többek közt a Sanex, Ambi-Pur és Gabi márkáké. 2004-től a Pepsico snack márkáit – Lays és Cheetos – menedzselte, majd 2007-ben a Tchibo-hoz csatlakozott, ahol a kávé márkák (Tchibo, Eduscho, Davidoff) mellett, a Tchibo üzletek bevezetése és marketing tevékenységének irányítása, valamint a non-food termékek tervezése is felelőségi körébe tartozott. A magyar termelő üzemekkel rendelkező Pannontej kiemelt magyar márkái a Tihany, Bakony, Pannónia, Medve és Karaván sajtok, de a vállalat a Bongrain csoport tagjaként, forgalmaz francia sajt különlegességeket is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >