Új marketingigazgató a Heineken Hungáriánál
Új marketingigazgató érkezett a Heineken Hungária Zrt.-hez: Makkay János Cor Honkoopot váltotta, aki a Heineken cégcsoport egy másik vállalatánál folytatja pályafutását.
Makkay János a Külkereskedelmi Főiskolán szerezte diplomáját 1992-ben, majd az Unilever Magyarország Kft.-nél helyezkedett el, mint piackutatási asszisztens. 17 éven át volt az Unilever munkatársa, ez idő alatt széleskörű tapasztalatokra tett szert, egyre feljebb kerülve a ranglétrán. Először brand menedzserként próbálta ki magát nemzetközi téren, 3 évig Párizsban dolgozott. Magyarországra visszatérve már 4, majd 2007-től már 7 ország piacát felügyelte.
„Tisztában vagyok vele, hogy sok új kihívás vár rám a Heinekennél, hiszen a sörpiac és a HoReCa szektor teljesen új számomra, de örülök annak, hogy valami újat ismerhetek meg és teljes körű marketingfeladatokra koncentrálhatok” – véli Makkay János új pozíciójáról. – „A Heineken Hungária olyan győztes márkákat, mint a Heineken, a Soproni és a Gösser felölelő teljes márkaportfóliójával a magyarországi sörpiacon vezető szerepet tölt be. Semmi nem indokolja a stratégiaváltást, ugyanakkor új lehetőségek mindig felbukkanhatnak.”
Makkay János 40 éves, háromgyermekes családapa. Folyékonyan beszél angolul és franciául. Fontos számára, hogy szabadidejében minél többet lehessen családjával, az utazás, az olvasás, a kerékpározás és a síelés tartozik kedven elfoglaltságai közé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >