Új marketing vezető a Sága Foods-nál
2011 májustától Grabant Boglárka látja el a Sága Foods marketing vezetői pozícióját. Boglárka 2011. januárjában csatlakozott a Sága Foodshoz brand managerként. Májustól vette át a marketing és trade marketing területek vezetését, ez év januárjától pedig már a customer careline terület is hozzá tartozik. A szakember közgazdász diplomáit turizmus és marketing szakon szerezte. Oktatott a Pannon Egyetemen, majd a MÁV Zrt. Személyszállítási üzletágának marketing osztályát vezette. FMCG tapasztalatát az Unilevernél (Algida) szerezte marketing és trade marketing területen, olyan prémium márkákkal mint a Carte d'Or és a Magnum. A Sága előtt pedig közel 4 évig töltötte be a Shell Gas marketing vezetői pozícióját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismert eredetű, természetesen tiszta, harmonikus ízvilágú, kiegyensúlyozott textúrájú, frissítő – ezek a jó ásványvíz ismérvei
Gyakran a legalapvetőbb és legfontosabb dolgokra jut a legkevesebb figyelem.…
Tovább olvasom >Pandémia idején segíti igazán a rászoruló gyermekeket a PENNY Market támogatása!
A PENNY Market számára kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás, ezért…
Tovább olvasom >Hosszabb nyitvatartással és számos intézkedéssel segíti az ALDI a biztonságos bevásárlást
Az ALDI Magyarország többek között az üzletek bejáratánál kihelyezett kézfertőtlenítőkkel,…
Tovább olvasom >