Új marketing vezető a Sága Foods-nál
2011 májustától Grabant Boglárka látja el a Sága Foods marketing vezetői pozícióját. Boglárka 2011. januárjában csatlakozott a Sága Foodshoz brand managerként. Májustól vette át a marketing és trade marketing területek vezetését, ez év januárjától pedig már a customer careline terület is hozzá tartozik. A szakember közgazdász diplomáit turizmus és marketing szakon szerezte. Oktatott a Pannon Egyetemen, majd a MÁV Zrt. Személyszállítási üzletágának marketing osztályát vezette. FMCG tapasztalatát az Unilevernél (Algida) szerezte marketing és trade marketing területen, olyan prémium márkákkal mint a Carte d'Or és a Magnum. A Sága előtt pedig közel 4 évig töltötte be a Shell Gas marketing vezetői pozícióját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >