Új marketing vezető a Sága Foods-nál
2011 májustától Grabant Boglárka látja el a Sága Foods marketing vezetői pozícióját. Boglárka 2011. januárjában csatlakozott a Sága Foodshoz brand managerként. Májustól vette át a marketing és trade marketing területek vezetését, ez év januárjától pedig már a customer careline terület is hozzá tartozik. A szakember közgazdász diplomáit turizmus és marketing szakon szerezte. Oktatott a Pannon Egyetemen, majd a MÁV Zrt. Személyszállítási üzletágának marketing osztályát vezette. FMCG tapasztalatát az Unilevernél (Algida) szerezte marketing és trade marketing területen, olyan prémium márkákkal mint a Carte d'Or és a Magnum. A Sága előtt pedig közel 4 évig töltötte be a Shell Gas marketing vezetői pozícióját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >Lidl Magyarország idén is zárva tart szenteste: az ünnep békéjét támogatja az áruházlánc
A Lidl Magyarország tavaly elindított hagyományát követve idén sem nyitja…
Tovább olvasom >