Új marketing vezető a Sága Foods-nál
2011 májustától Grabant Boglárka látja el a Sága Foods marketing vezetői pozícióját. Boglárka 2011. januárjában csatlakozott a Sága Foodshoz brand managerként. Májustól vette át a marketing és trade marketing területek vezetését, ez év januárjától pedig már a customer careline terület is hozzá tartozik. A szakember közgazdász diplomáit turizmus és marketing szakon szerezte. Oktatott a Pannon Egyetemen, majd a MÁV Zrt. Személyszállítási üzletágának marketing osztályát vezette. FMCG tapasztalatát az Unilevernél (Algida) szerezte marketing és trade marketing területen, olyan prémium márkákkal mint a Carte d'Or és a Magnum. A Sága előtt pedig közel 4 évig töltötte be a Shell Gas marketing vezetői pozícióját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >