Új marketing vezető a Sága Foods-nál
2011 májustától Grabant Boglárka látja el a Sága Foods marketing vezetői pozícióját. Boglárka 2011. januárjában csatlakozott a Sága Foodshoz brand managerként. Májustól vette át a marketing és trade marketing területek vezetését, ez év januárjától pedig már a customer careline terület is hozzá tartozik. A szakember közgazdász diplomáit turizmus és marketing szakon szerezte. Oktatott a Pannon Egyetemen, majd a MÁV Zrt. Személyszállítási üzletágának marketing osztályát vezette. FMCG tapasztalatát az Unilevernél (Algida) szerezte marketing és trade marketing területen, olyan prémium márkákkal mint a Carte d'Or és a Magnum. A Sága előtt pedig közel 4 évig töltötte be a Shell Gas marketing vezetői pozícióját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >