Új marketing igazgató a McDonald’s-nál
Augusztus 1-jétől az osztrák Jörg Pizzera tölti be a legnagyobb hazai gyorsétterem-lánc marketingigazgatói pozícióját.
Feladata lesz a jelenleg 100 étteremből és 34 McCaféból álló magyarországi McDonald’s marketingstratégiájának kialakítása és a marketing csapat vezetése. A szakember Simkó Lászlót váltja a poszton, aki az elmúlt 3 évben irányította a gyorsétterem-lánc marketing tevékenységét.
Jörg Pizzera a grazi Karl Franzens Egyetemen végezte közgazdasági tanulmányait. Karrierjét Ausztriában, az Unilevernél kezdte, ahol többek között az Eszkimo/Iglo márkák kampányain dolgozott. Élelmiszeripari tapasztalatinak birtokában, a vezető márkákért felelős termékcsoport managerként tevékenykedett a Bacardi-Martininél, 2003 és 2006 között.
Pizzera 2006-ban kezdett dolgozni az Aranyívek alatt, marketing managerként, Ausztriában. Három évvel később az osztrák McDonald’s marketing osztályának igazgatójává nevezték ki. Nevéhez fűződik az elmúlt évtized legsikeresebb osztrák termékbevezető kampánya: irányítása alatt kedvelték meg nyugati szomszédaink a McWrap-et, amely új terméke a hazai McDonald’s kínálatnak is. A szakember augusztus 1-től kezdte meg munkáját a magyar leányvállalatnál. A távozó marketingigazgató, Simkó László a jövőben saját vállalkozására koncentrál.
Jörg Pizzera 35 éves, egy gyermek édesapja. Angolul és németül beszél, szabadidejében szívesen síel, hegyet mászik és teniszezik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >