Új marketing igazgató a McDonald’s-nál
Augusztus 1-jétől az osztrák Jörg Pizzera tölti be a legnagyobb hazai gyorsétterem-lánc marketingigazgatói pozícióját.
Feladata lesz a jelenleg 100 étteremből és 34 McCaféból álló magyarországi McDonald’s marketingstratégiájának kialakítása és a marketing csapat vezetése. A szakember Simkó Lászlót váltja a poszton, aki az elmúlt 3 évben irányította a gyorsétterem-lánc marketing tevékenységét.
Jörg Pizzera a grazi Karl Franzens Egyetemen végezte közgazdasági tanulmányait. Karrierjét Ausztriában, az Unilevernél kezdte, ahol többek között az Eszkimo/Iglo márkák kampányain dolgozott. Élelmiszeripari tapasztalatinak birtokában, a vezető márkákért felelős termékcsoport managerként tevékenykedett a Bacardi-Martininél, 2003 és 2006 között.
Pizzera 2006-ban kezdett dolgozni az Aranyívek alatt, marketing managerként, Ausztriában. Három évvel később az osztrák McDonald’s marketing osztályának igazgatójává nevezték ki. Nevéhez fűződik az elmúlt évtized legsikeresebb osztrák termékbevezető kampánya: irányítása alatt kedvelték meg nyugati szomszédaink a McWrap-et, amely új terméke a hazai McDonald’s kínálatnak is. A szakember augusztus 1-től kezdte meg munkáját a magyar leányvállalatnál. A távozó marketingigazgató, Simkó László a jövőben saját vállalkozására koncentrál.
Jörg Pizzera 35 éves, egy gyermek édesapja. Angolul és németül beszél, szabadidejében szívesen síel, hegyet mászik és teniszezik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >