Új marketing igazgató a Borsodi Sörgyárban
Szirbek András hisz abban, hogy az igazi márkák nemcsak hozzáadott értéket adnak egy vállalatnak, hanem annak összetartó erejeként élnek és lüktetnek minden egyes szervezeti egységben, folyamatban.
A 36 éves szakember korábban
az Unilever Magyarországnál dolgozott brand
menedzserként, ahol jégkrémek, margarinok és
teák márkaépítésében és
menedzselésében vett részt, olyan márkákért
felelt, mint a Magnum, a Delma, a Flora, a Bertolli, a Rama, vagy a
Lipton. Ezt követően a Fotex-Ofotért, a Pearle Europe
B.V. leányvállalatának magyarországi és
csehországi marketingigazgatójaként
tevékenykedett, és a két vezető magyar optikai
kiskereskedelmi hálózat (Ofotért és
Vision Express), valamint a cseh GrandOptical hálózat
marketing irányításával foglalkozott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >