Új marketing igazgató a Borsodi Sörgyárban
Szirbek András hisz abban, hogy az igazi márkák nemcsak hozzáadott értéket adnak egy vállalatnak, hanem annak összetartó erejeként élnek és lüktetnek minden egyes szervezeti egységben, folyamatban.
A 36 éves szakember korábban
az Unilever Magyarországnál dolgozott brand
menedzserként, ahol jégkrémek, margarinok és
teák márkaépítésében és
menedzselésében vett részt, olyan márkákért
felelt, mint a Magnum, a Delma, a Flora, a Bertolli, a Rama, vagy a
Lipton. Ezt követően a Fotex-Ofotért, a Pearle Europe
B.V. leányvállalatának magyarországi és
csehországi marketingigazgatójaként
tevékenykedett, és a két vezető magyar optikai
kiskereskedelmi hálózat (Ofotért és
Vision Express), valamint a cseh GrandOptical hálózat
marketing irányításával foglalkozott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >