Új marketing igazgató a Borsodi Sörgyárban
Szirbek András hisz abban, hogy az igazi márkák nemcsak hozzáadott értéket adnak egy vállalatnak, hanem annak összetartó erejeként élnek és lüktetnek minden egyes szervezeti egységben, folyamatban.
A 36 éves szakember korábban
az Unilever Magyarországnál dolgozott brand
menedzserként, ahol jégkrémek, margarinok és
teák márkaépítésében és
menedzselésében vett részt, olyan márkákért
felelt, mint a Magnum, a Delma, a Flora, a Bertolli, a Rama, vagy a
Lipton. Ezt követően a Fotex-Ofotért, a Pearle Europe
B.V. leányvállalatának magyarországi és
csehországi marketingigazgatójaként
tevékenykedett, és a két vezető magyar optikai
kiskereskedelmi hálózat (Ofotért és
Vision Express), valamint a cseh GrandOptical hálózat
marketing irányításával foglalkozott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fényt és melegséget a nélkülözők karácsonyába: Szeretetvendégség hét napon át, napi 1000 adag meleg étellel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
