Új Marketing és trade marketing igazgató a HEINEKEN Hungáriánál

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 12. 11. 11:20

2019. január 1-től Balogh Barbara személyében új felsővezető irányítja a HEINEKEN Hungária Marketing és Trade marketing szervezetét.


Barbara 2010-ban csatlakozott a HEINEKEN Hungáriához, mint Heineken márkamenedzser, később Soproni Senior márkamenedzserként lépett előre. Ezt követően Kategória menedzseri, illetve innovációs pozíciókat is betöltött a vállalatnál. Az elmúlt másfél évben nemzetközi tapasztalatra tett szert a HEINEKEN Holland anyavállalatánál, szintén marketinges szerepkörben.
HEINEKEN-es pályafutása során Barbara hozzájárult a cégcsoport hazai és nemzetközi sörkülönlegességek porfóliójának fejlődéséhez, többek között a Soproni IPA, Mort Subite és Affligem bevezetésének támogatásával.
„Biztos vagyok benne, hogy Barbara személyében egy innovatív, tapasztalt kollégával bővül a HEINEKEN Hungária vezetősége. Barbara mind marketing területen, mind pedig a vállaltcsoportnál komoly tapasztalatokat szerzett, amelyek hozzájárulhatnak a vállalat sikerének még magasabb szintre emeléséhez”-mondta Geert Swaanenburg, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója.

Kapcsolódó cikkeink