Új marketing és kommunikációs vezetővel erősít az Indotek Group
November 11-től Novák Iringó tölti be az Indotek Group marketing és kommunikációs vezetői pozícióját. A három évtizedes iparági tapasztalattal rendelkező szakember a piac egyik vezető ingatlanfejlesztő vállalatától, a GTC Magyarországtól érkezett az Indotek Grouphoz, ahol – többek között – a társaság hazai és nemzetközi PR- és marketingkommunikációjáért, illetve arculat- és márkastratégiájáért felel.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/12/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-12-01-23.20.02.png)
Novák Iringó
Novák Iringó személyében november elejétől új marketing és kommunikációs vezetője van az Indotek Groupnak. Az új vezető komplex feladatot lát el: a társaság PR- és marketingkommunikációs tevékenységét, márka- és kommunikációs stratégiáját irányítja, illetve teljes körűen felügyeli az Indotek portfóliójába tartozó bevásárlóközpontok, lakóingatlanok, ipari és kereskedelmi ingatlanok marketingkommunikációját. A hazai feladatok mellett ugyancsak hozzá tartozik az Indotek Group nemzetközi kommunikációjának megerősítése és kiterjesztése is.
Novák Iringó közel három évtizedes pályafutása során az olaj- és energiaiparban, telekommunikációban és az ingatlan-, valamint a bankszektorban szerzett vezetői tapasztalatokat. Az elmúlt években marketingvezetőként irányította és támogatta többek között a GTC Magyarország és a Biggeorge’s Holding kommunikációját. Korábban a MOL Csoportnál volt szenior marketingszakértő, illetve a Magyar Telekom márka- és reputációmenedzsment osztályát vezette.
Pályafutása alatt átfogó ismereteket szerzett többek között a márkaépítés, a digitális kommunikáció, az employer branding és a CSR-menedzsment területén. Dolgozott többek között a MOL Fresh Corner márka nemzetközi bevezetésén, vezetőként közreműködött a T-Mobile / T-Home Telekomra történő átmárkázásában, valamint Effie-zsűritagként és a Brand Festival programalkotó grémiumának tagjaként is értékes iparági tapasztalatokat szerzett.
Szakmai pályafutását a McCann-Ericksonnál és Young & Rubicamnál kezdte. Új pozíciójában Novák Iringó az Indotek Group korábbi marketing és kommunikációs vezetőjét, Pintyőke Marcellt váltja.
Kapcsolódó cikkeink
Tízmillió hot-dog
Számos érv szól amellett, hogy a benzinkutak komoly konkurenciát jelenthetnek…
Tovább olvasom >A Mol adásvételi szerződést írt alá a Waberer’s 15 százalékának megvásárlására
A Mol a Waberer’s 15 százalékos tulajdonrészének megvásárlásáról írt alá…
Tovább olvasom >Együtt hajóztunk (1. rész)
Az Anglia legyőzésére küldött Spanyol Armada 1588-ban 130 hajóból állt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >